مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مسیحیت تبشیری

یکی از اعضای فرقه مسیحیت صهیونیستی در یادداشتی که منتشر کرده میگوید او را در کلیساهای پروتستان سوئد سرکیسه کرده‌اند و تمام اموالش را به بهانه گرفتن اقامت از دستش خارج کردند.

یکی از اعضای فرقه مسیحیت صهیونیستی در یادداشتی که منتشر کرده میگوید او را در کلیساهای پروتستان سوئد سرکیسه کرده‌اند و تمام اموالش را به بهانه گرفتن اقامت از دستش خارج کردند.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت این فرد در ادامه صحبت‌هایش تصریح میکند: متاسفانه وقتی وارد کشور سوئد شدم از طریق دوستان به کلیسایی در استکهلم معرفی شدم در حالی که در کمپ به سر می‌بردم.

وی ادامه می‌دهد: پس ازورود به کلیسا ابتدا خادمین آنجا با من گرم گرفته و بسیار خوب از من پذیرایی کردند، اما بعد از اتفاقی که برایم افتاد متوجه شدم آن خوش‌آمدگویی‌ها نقشه ای بود برای گرفتن پول‌هایم.

این فرد آسیب خورده در بیان چگونگی فریب مالی خود یادآور می‌شود: درست است که در کمپ بودم اما با توجه به دارایی‌هایی که در ایران داشتم خانوده‌ام پول حاصال از اجاره مغازه را برایم می‌فرستادند و اوضاع چندان بدی نداشتم اما اکنون در وضعیت بسیار بد به سر می‌برم.

این عضو فرقه تبشیری ادامه می‌دهد: کار پناهندگی‌ام در سوئد به مشکل خورد و پرونده‌ام از سوی "یو ان" (UN) رد شد بنابراین دیگر نمی‌توانستم در آن کشور بمانم و هر روز امکان اخراج من وجود داشت و اینجا بود که کشیش کلیسا وارد عمل شد و به من قول گرفتن اقامت داد آن هم نه در ازای مسیحی شدن و تعمید گرفتن بلکه در ازای فراهم کردن پولی که او می‌خواست.

وی می‌گوید: از این جا رانده و از آنجا مانده بودم و در سردرگمی وحشتناکی به سر می‌بردم ترس از اخراج موجب شد تا هرچه کشیش کلیسا می‌گفت را مو به مو اجرا کنم بنابراین ابتدا از خانواده‌ام خواستم اموالم در ایران را به پول نقد تبدیل کنند و برایم بفرستند.

این آسیب خورده می‌افزاید: پول‌ها که رسید مقداری از آن را به کشیش کلیسا در استکهلم دادم و قرار شد بخش دیگری از آن را هم بعد گرفتن اقامت به او بپردازم، اما کشیش هر روز به بهانه‌ای بخشی دیگر را از من می‌گرفت و من هم نادانسته پول‌هایم را به او دادم تا به خودم آمدم دیدم بخشی را که قرار بود بعد از اتمام کار بدهم قبل از به دست آوردن هیچ چیزی مفت و مجانی به کشیش داه بودم و او در قبال پیگیری های من پاسخگو نبود.

وی خاطرنشان می‌کند: بعد از آنکه کشیش کلیسا متوجه شد دیگر پولی ندارم رفتارش با من متفاوت شد و دیگر از خوش آمدگویی‌های قبلی خبری نبود و حتی از طریق چند نفر تهدیدم کرد که اگر ادامه دهم از کلیسا اخراج و کاری خواهد کرد که مجبور به ترک سوئد شوم.

بر اساس این گزارش پناهندگان همیشه طعمه خوبی برای جریان تبشیر بوده و انواع و اقسام سوءاستفاده‌ها را از این افراد در کلیساهای فرقه مسیحیت صهیونیستی شاهد هستیم. چنانکه بارها و بارها اخباری مبنی بر کلاه‌برداری از آنها را در رسانه‌های مختلف شنیده ‌و دیده‌ایم.

چندی قبل در همین خصوص فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که روایتگر کلاه‌برداری از خانمی در  کلیساهای فارسی زبان ترکیه بود که پول‌هایش توسط شبان آن کلیسا با وعده دروغ فرستادنش به اروپا به سرقت رفته بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی