مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

حقوق بشر اسلامی

رسانه به ویژه روزنامه علاوه بر آنکه ابزاری جهت اطلاع‌رسانی است و می‌تواند نقش مهمی در ایجاد وحدت اجتماعی ایفا کند، وجود آن در یک نظام نشان دهنده احترام به آزادی بیان و قلم است. اصولی که در کشورهای مدعی حقوق بشر نادیده انگاشته شده و موارد متعددی از سلب آزادی رسانه‌ای و بهره‌گیری از رسانه‌ها در جهت نفرت‌پراکنی علیه اقلیت‌ها  را می‌توان برشمرد.


رهپویان هدایت:

رسانه به ویژه روزنامه علاوه بر آنکه ابزاری جهت اطلاع‌رسانی است و می‌تواند نقش مهمی در ایجاد وحدت اجتماعی ایفا کند، وجود آن در یک نظام احترام به آزادی بیان و قلم را نشان میدهد. اصولی که در کشورهای مدعی حقوق بشر نادیده انگاشته شده و  حاصل آن موارد متعددی از سلب آزادی رسانه ها و بهره‌گیری از آنها در جهت نفرت‌پراکنی علیه اقلیت‌هاست.

 این در حالی است که نظام جمهوری اسلامی ایران رویکردی کاملا متفاوت داشته و آزادی رسانه‌ای مناسبی برای اقلیت‌های مذهبی ساکن ایران در پیش گرفته است. چنان که اقلیت‌های دینی در راستای آگاهی هم‌کیشان خود دارای روزنامه و ماهنامه خاص خود هستند. در بین ارامنه می توان به روزنامه «آلیک»، ماهنامه «آراکس» و فصلنامه «پیمان»، در بین کلیمیان به نشریه «تموز» و ماهنامه «افق بینا» و در بین زرتشتیان به ماهنامه «فروهر» و هفته نامه «امرداد» اشاره کرد. لازم به ذکر است که مؤسسه «آلیک»، وابسته به ارامنه با سابقه ای طولانی، علاوه بر انتشار روزنامه، کتاب‌های مختلفی را نیز به زبان ارمنی منتشر کرده است.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی