مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مکاشفات دروغین/ مسیحی با چشمان آبی (بخش اول)

چهارشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۴۳ ق.ظ

مسیحیت تبشیری

مسیحیان تبشیری برای پنهان کاری در دروغ گویی و بازی با احساسات نوکیشان و یا جذب به مسیحیت با ارائه چهره‌ای از حضرت عیسی مسیح (علیه السلام) سعی بر آن دارند که قیافه‌ی ایشان را زیبا، با موهای بلند و... نشان دهند.

مسیحیان تبشیری برای پنهان کاری در دروغ گویی و بازی با احساسات نوکیشان و یا جذب به مسیحیت با ارائه چهره‌ای از حضرت عیسی مسیح (علیه السلام) سعی بر آن دارند که قیافه‌ی ایشان را زیبا، با موهای بلند و... نشان دهند.


رهپویان هدایت: این ترسیم چهره باید منطبق با آنچه اناجیل بیان کرده، باشد و الا کاملا دروغین و بی سند خواهد بود. در واقع این کار نشان از سوء استفاده برخی از مسیحیان و کشیشان و... از عدم علم مردم در مطالعه‌ی کتاب مقدس مسیحی و آیاتی است که به این مسئله اشاره دارد، چرا که در کتاب مقدس مسیحی به طور مستقیم یا ضمنی می‌توان دریافت که چهره‌ی مسیح با آنچه در ذهن مسیحیان است متفاوت می‌باشد.

 به عنوان مثال او چهره‌ی زیبا و ملکوتی نداشت و این را اشعیای نبی وقتی درصدد معرفی مسیح است، بیان می‌کند: «او را نه صورتی و نه جمالی می‌باشد. و چون او را می‌نگریم منظری ندارد که مشتاق او باشیم»[ترجمه قدیم، اشعیا، 53 : 2] و موهایی کوتاه داشت به این دلیل که پولسی که ادعا می‌کند مسیح را دیده [ترجمه قدیم، اعمال رسولان، 9 : 3]در یکی از نامه‌هایش سرزنش و تقبیح می‌کند مردانی را که موهای بلند دارند[ترجمه قدیم، اول قرنتیان، 11 : 14] و از این فهمیده می‌شود که مسیح در نظر پولس موهای کوتاه داشته است و در نهایت اینکه چهره‌ی مسیح با آنچه تبلیغ می‌شود تطابق ندارد.

وقتی باب گفتگوی منطقی و استدلالی را با تازه مسیحیان و به اصطلاح نو ایمانان باز می‌کنیم بسیار دیده می‌شود که اذعان به نقص منطقی و عقلانی دین جدید خود می‌کنند اما در عوض ادعا می‌نمایند: «هرچند  سخنانی که می‌گویید درست است اما ما با خود مسیح ملاقات داشته‌ایم و او را دیده‌ایم!»

راستی‌آزمایی این ادعا با پرسیدن چند سوال ساده سنجیده شده که از این افراد مدعی پرسیده شده: 1. رنگ پوست فردی که ملاقات کرده‌اند چه رنگی بود؟  2. رنگ چشمهایش چه رنگی بود ؟  قهوه ای، یشمی، آبی، سیاه، و...3. موهایش چه رنگی بود ؟ قهوه‌ای، طلائی، سیاه، و...4. موهایش بلند بود و بر روی شانه هایش ریخته شده بود و یا کوتاه بود؟5. موهایش سفید شده بود یا خیر؟ 6. چهره‌اش زیبا و دلفریب بود یا یک صورت عادی و معمولی داشت ؟ 7. از نظر هیکل لاغر یا چاق یا متوسط بود ؟ 8.تقریبا چقدر سن داشت ؟ 9. قد وی بلند کوتاه یا متوسط بود؟

اما جواب‌ها یکی نبوده! برخی او را دارای پوستی سفید، برخی سبزه، در نظر بسیاری چشمهایش آبی، برخی رنگ موهایش را قهوه‌ای، برخی سیاه، برخی طلایی، چند نوع مو اعم از بلند و کوتاه و فر، بعضا با چهره‌ای زیبا و برای برخی معمولی، از لحاظ هیکل نیز هر سه نوع مشاهده شده بود.

در قسمت بعد این دست از مکاشفات دروغین بررسی خواهد شد...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی