مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

نقد مسیحیت

اریک روبرت رودولف، از اعضای  فرقه فینیانس و عامل انفجار  در المپیک آتلانتا پس از دستگیری هدف خود از این اقدام را مبارزه با اسلام و حفظ اروپای مسیحی عنوان کرد.

رهپویان هدایت: در ادامه معرفی فرقه های تکفیری مسیحی در یادداشت حاضر به فرقه فینیانس پرداخته شده است. موافق منابع موجود، فینیاس یک فرقه تروریستی مسیحی است که در سال 1982 تاسیس شد و رویکردی نژاد پرستانه دارد.

سرقت از بانک ها، بمب گذاری در کلینیک های سقط جنین و کلوپ های هنجنسگرایان از اقدامات پیروان این فرقه مسیحی است. نکته اینجاست که اعضای فرقه اینگونه رفتارهای خود را با استمداد از کتاب مقدس تفسیر می کند.

انفجار بمب در پارک المپیک آتلانتا در جریان بازی های المپیک تابستانی که موجب کشته شدن 2 نفر و زخمی شدن بیش از  100 شد و همچنین ترور دکتر جیمز تیلور از اقدامات پیروان این فرقه تروریستی مسیحی است.

اریک روبرت رودولف، از اعضای  فرقه فینیانس و عامل این انفجار  پس از دستگیری هدف خود را از این اقدام مبارزه با اسلام و حفظ اروپای مسیحی عنوان کرد. هر چند رسانه های مطرح جهان که تحت سیطره مسیحیت تبشیری صهیونیستی فعالیت دارند در پوشش این خبر بر عقائد و انگیزه های وی نپرداختند و به این ترتیب جنبه اصلی اقدام وی که گرایشات مسیحی فینیاس بود مکتوم باقی ماند.

فینیانس همان بنی اسرائیل است!!

پیروان فرقه فینیاس اعتقاد دارند که سفید پوستان اروپا اقوام حقیقی بنی اسرائیل هستند و خادمان خدا می باشند. یهودیان نیز در طول تاریخ دچار اختلاط نژادی شده و اصالت خود را از دست داده اند. پس در حقیقت بنابر اندیشه فینیاس، سفید پوستان اروپا همان اسباط(قبیله های) گمشده بنی اسرائیل هستند که یهود سعی در نابودی آن ها دارد. پیروان فینیاس معتقدند که یهودیان با توسعه همجنسگرایی و سقط جنین سعی در برتری جویی جمعیتی نسبت به آن ها را داردند که از این جهت اقداماتی را نیز در کلوپ های یهودیان انجام داده اند. این طیف نام دیگر خود را بنی اسرائیلیان اروپا گذاشته اند.

همچنین فینیاسی ها اعتقاد دارند که فقط سفید پوستان اروپا از نسل آدم و هوا هستند و سایر قومیت ها از نسل انسان های پیش از هبوط حضرت آدم(ع) می باشند در نتیجه قابلیت درک سعادت و وصول به بهشت فقط برای سفیدپوستان اروپا مقدور است.

این فرقه به این نتیجه رسیده است که ایالات متحده آمریکا به طور مخفیانه در تحت کنترل کابالیست های یهودی است و ریشه تمام بدبختی های جهان هم در این امر است که سیستم معاملات جهان بر اساس دلار تنظیم شده که بزرگترین صاحبان سرمایه آن، یهودی هستند و از این جهت اقتصاد را در دست گرفته اند.

علاوه بر این موارد، فرقه فینیانس از احکام خاص و عجیبی نیز برخوردار است. یکی از احکام فرقه فینیاس این است که ازدواج با غیر سفید پوستان اروپایی به هیچ عنوان جایز نیست و اگر کسی مرتکب ازدواج با غیر نژاد اروپایی شود بنابر فرمان کتاب مقدس باید کشته شود. پس در اندیشه این فرقه خدا مجازات اعدام را برای اصلاح نژادی صادر کرده است.

گفتنی است فرقه های تروریستی مسیحی با تکیه بر کتاب مقدس هر کدام نوعی از اندیشه بنیادگرایانه را ترویج می دهند که در سکوت رسانه ای جهان بسیاری از جرائم این سازمان ها مسکوت می ماند.

 

ادامه دارد...






نظرات  (۱)

۱۵ آبان ۹۷ ، ۱۱:۴۵ محمد رحیمی مدیسه
موید باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی