مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مسیحیت صهیونیستی

✍🏻طبق نظرسنجی های رسمی کشور آمریکا، بیشترین طرفداران دولت ترامپ مسیحیان تبشیری هستند که مانع بزرگی شدند برای حل مشکلات و معضلات کشور آمریکا. دولت ترامپ هم با تکیه بر این حمایت های پوشالی، در اجرای سیاست های خود به سرعت در حال تازیدن است.


👈یکی از شگرد های شیطانی مسیحیت صهیونیستی در آمریکا، مدیریت وکنترل سیاست های دولت آمریکا در سطح کلان است. روسای اردوگاه صلیبی با حمایت همه جانبه از سیاست های ناکارآمد دولت ترامپ ، موجبات نارضایتی اکثریت مردم آمریکا را فراهم نموده اند. 


👈 طبق نظر سنجی های رسمی کشور آمریکا، بیشترین طرفداران دولت ترامپ مسیحیان تبشیری هستند که مانع بزرگی شدند برای حل مشکلات و معضلات کشور آمریکا . دولت ترامپ هم  با تکیه بر این حمایت های پوشالی، در اجرای سیاست های خود به سرعت در حال تازیدن است. 


👈 اکثریت مردم آمریکا مخالفت علنی و آشکار خود را نسبت به سیاست های اشتباه و ناکارآمد دولت ترامپ اعلام کردند و کنگره آمریکا تصمیم به استیضاح رئیس جمهور گرفت.


👈حال در نقطه مقابل مسیحیان تبشیری با چشم پوشی به وضعیت آشفته دولت آمریکا از نظر اقتصادی ، اجتماعی و غیره ، با حضور در کاخ سفید برای حفظ و بقای میز ریاست جمهوری ترامپ مراسم پرستشی دعا برگزار می کنند. 


👈مسیحیان تبشیری با حضور گسترده و همه جانبه ، در نظر سنجی های مردمی شرکت می کنند و آراء و نتایج را به نفع خود تمام می کنند. در نهایت اینگونه اقدامات موذیانه، موج نفرت و مخالفت مردم آمریکا نسبت به باور های شیطانی مسیحیت تبشیری را بوجود آورده است.   


👈 روسای مسیحیت تبشیری، با تمام توان و قوا برای حمایت از ترامپ در مقابل مخالفت ها و اعتراضات مردم آمریکا ایستاده است تا از این بستر و فضایی که برای آنان مهیا شده است، کمال استفاده و بهره برداری را بکنند .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی