مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

تناقضات کتاب مقدس

روایت یکسانی از حمل کننده صلیب در کتاب مقدس دیده نمی‌شود چنانکه در جایی [حضرت] عیسی و در جایی دیگر شمعون به عنوان حمل کننده صلیب معرفی شده است.

انجمن رهپویان هدایت
۲۹ فروردين ۹۷ ، ۱۳:۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

حضرت محمد در انجیل

گرچه مفسرین انجیل پافشاری کرده اند که بگویند مقصود از «پارقلیطا»«روح القدس» است ولی با اندک تأمل و تحلیل در آیات و علامات و امتیازاتی که برای شخص مورد بشارت ذکر کرده اند روشن و مبرهن می شود که منظور از پارقلیطا یا فارقلیطا، حضرت محمد (ص) است.

انجمن رهپویان هدایت
۲۲ فروردين ۹۷ ، ۱۱:۰۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

حضرت محمد در کتاب مقدس

فخر الاسلام  می‌گوید در یکی از اناجیل متروکه خطی که قبل از بعثت خاتم الانبیاء با قلم بر پوست نوشته شده بود، در کتابخانه بعضی از نصارای پروتستانت در مدرسه خود آنها دیدم، در جزو وصایای حضرت مسیح به شمعون پطرس که به این نحو مرقوم شده بود: ای شمعون! خدا به من فرمود: تو را وصیت می کنم ای پسر مریم! به سید المرسلین و حبیب خود احمد (ص) صاحب شتر سرخ که صورتی همچون ماه و دلی پاک و بنیه ای قوی دارد، بزرگ فرزندان آدم و رحمت برای جهانیان و پیغمبر امی عربی است. ای عیسی! تو را امر می نمایم که بنی اسرائیل را امر نمایی که او را تصدیق نموده به وی ایمان آورند و از متابعت و نصرت او تقاعد نورزند.

انجمن رهپویان هدایت
۱۸ فروردين ۹۷ ، ۰۸:۰۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

مسیحیت تبشیری

امروزه کلیساهای بسیاری در فرقه پروتستان به ویژه کلیساهای فارسی زبان دنبال جذب عضو و پر کردن صندلی های خالی هستند، بدین منظور هر اقدامی در راستای رسیدن به هدف را مجاز می‌شمارند حتی اگر انحراف از اصول مسیحیت باشد.

انجمن رهپویان هدایت
۱۵ فروردين ۹۷ ، ۱۷:۵۴ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر