مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۷ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

مسیحیت تبشیری 2

برخلاف اینکه فرقه مسیحیت تبشیری (صهیونیستی) ادعای محبت و خانواده دوستی دارد و با استفاده از تکنیک های روان شناسی و امثالهم در صدد ایجاد آرامش برای افراد و به خصوص خانوداه ها می باشد اما در حقیقت ، نیتی جز فروپاشی اخلاقی واجتماعی خانواده ندارد.

انجمن رهپویان هدایت
۱۸ ارديبهشت ۹۸ ، ۲۱:۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

مسیحیت تبشیری 2

در میان گروه‌های شبه نظامی مسیحی به وجود آمده در آمریکا، آنها یک اتحادیه نظامی متشکل از هفت گروه تشکیل دادند. این اتحادیه نظامی مسیحی به عنوان «جنبش هویت مسیحی» معروف شد که تنها شاخه «قدیسان میهن‌پرست مسیحی» در تمامی پنجاه ایالات متحده آمریکا 60000 عضو مسلح دارد و قدرتمندترین گروه شبه نظامی این کشور محسوب می‌شود.

انجمن رهپویان هدایت
۱۷ ارديبهشت ۹۸ ، ۲۰:۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر


lمسیحیت تبشیری1فعالیت‌های تفریحی از جمله حربه‌های گروه های مسیحیت تبشیری است که از آن برای نفوذ در کشورهای اسلامی استفاده می کنند. این اقدامات شوم اخیرا با تأسیس مراکزی مستقر در خاورمیانه همراه بوده است.

انجمن رهپویان هدایت
۱۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۸:۱۴ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

مسیحیت صهیونیستی


با تولد نهضت اصلاح دینی در اروپا، به تدریج در ایران حضور یافتند اما کلیساهای پروتستانی در ایران فعالیت چشمگیری نداشتند و اوضاع اجتماعی و فرهنگی ایران در آن مقطع زمانی برای حضورشان مناسب نبود .

انجمن رهپویان هدایت
۱۵ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۰:۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

مسیحیت تبشیری

یکی از نکات متناقض و مغفول مانده در مباحث مسیحیت تبشیری در میان مطالب پارادوکسیکال فراوان کتاب مقدس گفته های پولس مبنی بر مسئله فدا می باشد.

انجمن رهپویان هدایت
۱۴ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۸:۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

مسیحیت صهیونیستی

مزیت یک دین به این است که هم جنبه های فطری و احساسی و معنوی و هم جنبه های عقلی انسان را ارضاء کند. به این معنا وقتی کسی که مبانی و اصول آن دین را فرا می گیرد تا مقدمه ای باشد برای عمل کردنش، در وهله ی اول باید آن دین را از نظر عقلانی و منطقی قانع کند که این دینی است که ریشه ها و پایه هایش بر اساس فکر صحیح و سالم و خالی از پیش ذهنیت و تعصب کاملاً قابل پذیرش است .

انجمن رهپویان هدایت
۱۴ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۰:۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر