مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

مسیحیت صهیونیستی

شیوع بیماری همه گیر کرونا ویروس در آمریکا و اروپا بار دیگر مباحث آخرالزمانی و آرماگدونی را بر سر زبان‌ها انداخت و مسیحیان صهیونیست به عنوان باورمندان آرماگدون نظریات خود را ارائه کردند. گویا بار دیگر جریان اوانجلیست دنبال این است تا تجربه پیشگویی‌های مربوط به سال 2012 را تکرار کند. این بار وجود ویروس کرونا هم به کمک آنها آمده تا مصداقی بر ادعاهای خود داشته باشند.

انجمن رهپویان هدایت
۲۷ فروردين ۹۹ ، ۱۲:۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

مسیحیت تبشیری

 بیل گیتس، رئیس مایکروسافت، که خود یکی از اونجلیست‌های متعصب می باشد در نیجریه مرکزی در خصوص مبارزه با ایدز دایر کرده که در آن به توزیع انجیل و ترویج مسیحیت صهیونیستی می‌پردازند.

انجمن رهپویان هدایت
۲۱ فروردين ۹۹ ، ۱۰:۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

لازاروس یقنظر

 جریان تبشیر که این روزها با روی کار آمدن دولت‌های دست راستی و افراطی در اروپا و آمریکا به شدت از سوی آنها حمایت می‌شود برای نابودی ایران اسلامی نقشه‌های زیادی در سر می‌پروراند. از جمله تحریک دولت‌های جهان سلطه برای جنگ با ایران برای توسعه اقدامات تبشیری و بدین منظور از کتاب مقدس بهره‌ می‌گیرد.

انجمن رهپویان هدایت
۲۰ فروردين ۹۹ ، ۱۱:۴۳ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

مسیحیت صهیونیستی

در این برهه تاریخی که ملت ایران با تمام قوا و امکانات در حال مبارزه با شیوع ویروس کرونا می‌باشد، روسای جریان تبشیر دست از اقدامات خصمانه و  لفاظی های خود برنداشتند و می‌کوشند با طرح ریزی سناریوهای پوچ سلامت اجتماعی را به خطر اندازند.

انجمن رهپویان هدایت
۲۰ فروردين ۹۹ ، ۱۱:۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر