مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۶ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

نقد مسیحیت تبشیری

✍️ به تازگی یک کشیش پروتستان در برنامه شبکه ای انگلیسی- سعودی حاضر می شود و در جسارتی بی سابقه پیامبران الهی را هم جنس گرا دانسته و کتاب مقدس مسیحیان را کتابی می داند که خود مروج همجنسگرایی است!!!

انجمن رهپویان هدایت
۱۹ مهر ۰۰ ، ۱۰:۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

مسیحیت صهیونیستی

✍️ یسرائل هاوکینز، سازنده یکی از فرقه های مسیحی تحت عنوان خانه یهوه در سال 2006پیشگویی کرد که  نخستین جنگ هسته‌ای جهانی در همان سال آغاز خواهد شد. وی پس از اینکه مشاهده کرد پیشگویی  عنوان شده غلط از آب درآمد اعلام کرد، تا 9 ماه دیگر جنگ هسته ای آغاز خواهد شد.یسرائیل هاوکینز مکرر تاریخ جنگ هسته ای جهانی و نابودی 90 درصد مردم جهان را عوض کرد و با این حال هیچگاه گفته های اش محقق نگردید.

انجمن رهپویان هدایت
۱۷ مهر ۰۰ ، ۱۰:۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

کتاب به بهانه مسیح

 ✍️ کتاب حاضر درباره نحوه شکل‌گیری جریان مسیحیت صهیونیستی نوشته‌شده است. ازاین‌رو ابتدا با بررسی جریان فکری صهیونیسم که توسط «هرتسل» مطرح گردید، شکل‌گیری رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی توضیح داده می‌شود و سپس باورها و عقاید مسیحیان صهیونیست موردبررسی قرار می‌گیرد.

انجمن رهپویان هدایت
۱۵ مهر ۰۰ ، ۱۰:۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

مسیحیت تبشیری در آذربایجان

✍️علی رغم مناقشه موجود بین جمهوری آذربایجان با ارمنستان، مبلغان تبشیری در سایه حمایت صهیونیست جهانی شهرهایی مانند باکو  را به مرکز فعالیت خود تبدیل کرده‌اند تا آنجا که شبکه تلویزیونی «ECTV» با هدف بسط مسیحیت در جمهوری آذربایجان احداث شده است. 

انجمن رهپویان هدایت
۱۴ مهر ۰۰ ، ۰۹:۱۴ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

نقد مسیحیت تبشیری

✍️ رضا صفا درباره واکسن کرونا مدعی بود که نیاز به تزریق واکسن نیست و من کسانی  را که ارتباط می گیرند و با شبکه من همراه هستند شفا می دهم!!! اما درست گفته اند که آدم دروغگو کم حافظه می شود. نامبرده این روزها اعتراف می‌کند خودش واکسن زده و دیگران را به واکسن زدن ترغیب می‌کند!

انجمن رهپویان هدایت
۰۵ مهر ۰۰ ، ۱۶:۴۸ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

نقد مسیحیت صهیونیستی

✍️ کشور لبنان چندی است که با مشکلات فراوان سیاسی و اقتصادی روبروست. متاسفانه به دلیل دخالت های بی جا توسط عربستان، فرانسه و امریکا، چندین دولت در این سال ها نتوانسته اند فعالیت کنند و کابینه ها یکی پس از دیگری ساقط شده است. در این بین یقینا مشکلات اقتصادی افزایشی می شود که یکی از مهمترین مشکلات لبنان را باید در کاهش سوخت اعم از نفت، بنزین و گازوئیل دانست.

انجمن رهپویان هدایت
۰۳ مهر ۰۰ ، ۱۶:۴۷ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر