مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۵ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

حقوق بشر غربی

روزانه اخبار متعددی از تبعیض علیه مسلمانان اروپا گزارش می‌شود، به طوری که کمیسیون حقوق بشر شورای اروپا نیز در قبال آن واکنش نشان داده و گزارشات متعددی مبنی بر اینکه اقدامات نژادپرستانه علیه اقلیت‌های مذهبی مسلمان به ویژه زنان افزایشی چشمگیر داشته است.

انجمن رهپویان هدایت
۲۷ آذر ۹۷ ، ۱۸:۳۵ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

مسیحیت صهیونیستی

به این ترتیب بزرگترین انحراف در بدنه مسیحیت عیسوی توسط یک یهودی وارد می‌شود آن هم به شکلی عجیب یعنی مکاشفه‌ای که فقط یک شاهد دارد و آن هم خود اوست؟ آیا پذیرش این مطلب با عقل سلیم سازگار است؟ آیا تخریب تاریخی وجهه مسیح با مخالفت های او با یهودیان در ارتباط نیست؟

انجمن رهپویان هدایت
۲۶ آذر ۹۷ ، ۱۳:۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

مسیحیت تبشیری

ارتباط بسیار نزدیکى با تمامى رؤساى جمهورى ایالات متحده آمریکا داشته و تا اواخر دوره ریاست جمهورى جیمى کارتر، کشیش رسمى کاخ سفید بود. فرزند وى فرانکلین گراهام  نیزدر دوره "جورج بوش" کشیش رسمى کاخ سفید بود.

انجمن رهپویان هدایت
۱۹ آذر ۹۷ ، ۱۴:۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

نقد مسیحیت

ماری دالی متکلم برجسته فیمینیست پس از سال ها دفاع از جایگاه زن در کتاب مقدس، تغییر عقیده داد و اعلام کرد که مسیحیت به گونه ای اصلاح ناپذیر طرفدار مرد سالاری است...

انجمن رهپویان هدایت
۱۲ آذر ۹۷ ، ۱۴:۵۶ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

مسیحیت صهیونیستی

یکی از روشهایی که در مسیحیت تبشیری توسط مبلغان آن فراوان استفاده می شود، مغالطه حذف است. در این روش برای زیبا جلوه دادن آموزه های مسیحیت بسیاری از صفحات، اوراق و بندها را حذف می کنند و فقط قسمتهای خاصی از کتاب مقدس را برای مردمی که اکثرا یا تقریبا همه آنها، امکان بررسی کامل کتاب مقدس را ندارند، میخوانند.

انجمن رهپویان هدایت
۱۲ آذر ۹۷ ، ۰۹:۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر