مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۷ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

🔴 تبشیری های مدام از انفجار محبت در مسیحیت دم می‌زنند در حالی که:

مسیحیت تبشیری

انجمن رهپویان هدایت
۳۰ شهریور ۹۹ ، ۰۹:۵۲ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

به دنبال حمایت جریان اوانجلیست از دونالد ترامپ و پیروزی او در انتخابات پیش رو جوانان آمریکایی به این حمایت اعتراض کرده‌اند. اخیرا 100 نفر از کشیشان برجسته انجیلی با حضور در کاخ سفید در خصوص ریاست جمهوری دونالد ترامپ به بحث و گفتگو پرداختند. اما در هنگام خروج با برخورد اعتراض آمیز جوانان آمریکایی مواجه شدند که با کمک پلیس بعد از چند ساعت معطلی، توانستند از صحنه اعتراضات فرار کنند.

انجمن رهپویان هدایت
۲۹ شهریور ۹۹ ، ۱۱:۱۴ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

مسیحیت صهیونیستی

ادعاهای عجیب و غریب سران مسیحیت تبشیری و کشیشان خودخوانده فارسی زبان در موضوعات گوناگونی چون: شفای مریض‌ها، غیب‌گویی و کارهای این چنینی برای بسیاری باعث سوال و شبهه شده است

انجمن رهپویان هدایت
۲۳ شهریور ۹۹ ، ۰۸:۵۲ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

نافرمانی

نگاهی به عملکرد شبکه های ماهواره ای مسیحی نشان داده که دست اندرکاران آنها به انحاء مختلف در امور داخلی کشور ایران دخالت کرده و حتی در برنامه های آموزشی خود، گروندگان به فرقه مسیحیت صهیونیستی را به نافرمانی مدنی و عدم اطاعت از دولت، ترغیب می کنند.

انجمن رهپویان هدایت
۲۰ شهریور ۹۹ ، ۱۹:۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

مسیحیت تبشیری

در انجیل متی ۲۷:۳۸ آمده است که حضرت عیسی علیه السلام در برابر اهانت هایی که از جانب یک زندانی به ایشان شد سکوت کرد و هیچ نگفت درحالی که خودکشیش پنداران مسیحیت تبشیری نه تنها طاقت نقد و انتقاد را ندارند بلکه به دلیل ضعف شدید در مبانی فرقه ای به اهانت و فحاشی روی آورده اند. 

انجمن رهپویان هدایت
۱۹ شهریور ۹۹ ، ۱۸:۱۲ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

مسیحیت صهیونیستی

سرکردگان و عوامل فرقه‌ها برای آنکه در نظر دیگران شگفت‌انگیز و متفاوت به نظر برسند، ادعاهایی خرافی مطرح کرده و دست به اعمالی فریب‌کارانه می‌زنند و اغلب، شباهت‌هایی بین آنها وجود دارد که نمونه‌هایی از این تشابه تاکتیک، در فرقه‌ها و جریان‌های انحرافی مثل"مسیحیت تبشیری" دیده می‌شود.

انجمن رهپویان هدایت
۱۸ شهریور ۹۹ ، ۱۸:۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر