مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۵ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

 امروزه باورهای تبشیری در جوامع پروتستان با بی‌اقبالی عمومی مواجه شده و آمارها نشان می‌دهد کلیساهای مسیحیت صهیونیستی رو به انحطاط است. طبق آماری که یکی از مؤسسات پژوهشی آمریکایی ارائه کرده در سال 2020،  عضویت در کلیساهای آمریکا به پایین‌ترین سطح خود در دو دهه اخیر رسیده است. همچنین طبق این پژوهش، جمعیت افراد فاقد هویت دینی نیز 21 درصد رشد داشته‌اند.

انجمن رهپویان هدایت
۲۰ فروردين ۰۰ ، ۱۸:۳۸ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

یکی از اهدافی که شبکه‌های ماهواره‌ای تبشیری به دنبال آن هستند، هنجارشکنی و قبح زدایی از امور غیراخلاقی است. مبلغان تبشیری با انجام کارهایی مانند شرب خمر، رقاصی و عیاشی  و پخش تصاویر آن در شبکه‌های ماهواره‌ای سعی دارند تا این قسم امور را در جامعه، عادی‌سازی کنند و حساسیت‌های اجتماعی را در این موارد کاهش دهند.

انجمن رهپویان هدایت
۱۹ فروردين ۰۰ ، ۱۰:۴۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

مسیحیت صهیونیستی

 آرماگدون در ایجاد دولت جعلی اسرائیل نقش بسیار زیادی دارد. بر پایه باورهای آخرالزمانی است که امروزه تمام جریان های مسیحی از موجودیت این رژیم اشغالگر حمایت می‌کنند و در این میان نگاه به ایران و روسیه به عنوان دشمنان کتاب مقدسی صهیونیست نیز بارز و برجسته است.

انجمن رهپویان هدایت
۱۸ فروردين ۰۰ ، ۰۸:۳۱ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

مسئله مسلمانان اویغور در حال حاضر به دستاویزی جدید جهت ایجاد فشار های بین المللی به مخالفین سیاست‌های استعماری آمریکا تبدیل شده و آمریکا و دیگر کشورهای پروتستانی که سابقه حمایت از مسلمانان را در کارنامه ندارند اکنون دلسوز مسلمانان اویغور شده‌اند تا شاید پرستیژ جهانی از دست رفته خود را بازیابند.

انجمن رهپویان هدایت
۱۷ فروردين ۰۰ ، ۱۹:۳۵ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

مطابق یک نظرسنجی از مسیحیان آمریکایی، 68 درصد به این باور رسیده‌اند که روح‌القدس زنده نیست و تنها نمادی از پاکی و قدرت خداوند است. 63 درصد وجود خدای متعال، قادر و عادل را رد کرده‌اند. اعتراف به گناهان و پذیرش عیسی مسیح به‌عنوان ناجی انسان‌ها در دنیا و پس از مرگ، موردقبول تنها 15 در صد از شرکت‌کنندگان مسیحی بوده است.

انجمن رهپویان هدایت
۱۷ فروردين ۰۰ ، ۱۴:۳۲ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر