مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۵ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

مسیحیت صهیونیستی

رهبانیت و تجرد نسبت به ازدواج در آیین مسیحیت از جایگاهی ویژه برخوردار است؛ در حالی که در دین مبین اسلام، تجرد و رهبانیت امری کاملاً مردود و ناپسند تلقی می شود. در اسلام بر خلاف آموزه های تحریف شده مسیحیت که متاسفانه به آن به صورت افراطی عمل می شود، این ازدواج است که زمینه ساز تکامل و تقرب الهی خواهد بود.

انجمن رهپویان هدایت
۱۳ آبان ۹۹ ، ۱۹:۵۷ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

مسیحیت تبشیری

دفاع از فردی فاسد مانند ترامپ و انتساب رفتارهای ضد ایرانی وی به خدا نشان می دهد که در جریان تبشیر اخلاق و ارزش های انسان دوستانه جایگاهی ندارد.

انجمن رهپویان هدایت
۱۲ آبان ۹۹ ، ۲۱:۳۶ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

مسیحیت تبشیری

پایش رسانه های تبشیری به طور مشخص برآوردی از استراتژی تغییر و تحول به شیوه های تغییر فرد و سپس تغییر جامعه را نشان می دهد. این شیوه که مسیحیت تبشیری به علت عدم گشایش قانونی در پیشبرد اهداف داخلی به آن روی آورده است در واقع همان مدل تغییر و تحول اخلاقی است که اگر قرار است تغییری صورت بگیرد باید ابتدا از خود شروع کنید.

انجمن رهپویان هدایت
۱۲ آبان ۹۹ ، ۰۹:۵۹ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

مسیحیت صهیونیستی
نفوذ سیاسی بنیادگرایان در آمریکا در کنار هزاران رسانه صوتی و تصویری و مبلّغان زبردست تربیت شده‌ کلیساهای انجیلی، باعث بسط این گفتمان در لایه‌های مختلف حیات اجتماعی آمریکا و «انگلیس» شد و از این مسیر، زمینه‌های پذیرش شرایط آخرالزّمانی مورد ادّعای مبلّغان و ضرورت ورود به وقایعی سهمگین چون «پروژه آرمگدون» را فراهم آورد.
انجمن رهپویان هدایت
۱۱ آبان ۹۹ ، ۰۸:۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

مسیحیت تبشیری

کمتر از 15 روز به انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا نمانده است که فکر و ماهیت درونی دونالد ترامپ برای مسیحیان انجیلی  بیشتر نمایان شده است. همانطور که قبلا گفتیم، بسیاری از مسیحیان انجیلی آن شوق و رغبتی که در انتخابات گذشته برای موفقیت ترامپ داشتند را با توجه به رفتارها و گفتار‌های غلط و ناپسند وی، دیگر ندارند و  در حال حاضر محبوبیت او در میان اونجلیست ها تا 50 درصد کاهش یافته است.

انجمن رهپویان هدایت
۱۰ آبان ۹۹ ، ۱۶:۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر