مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

مسیحی سازی کودکان

✍🏻 تمرکز بر مسیحی کردن کودکان توسط جریان تبشیر درحالی دنبال می گردد که موضوع کودک آزاری از مسائل داغ و مطرح جریان مذکور می باشد و این امر می تواند نگرانی های جدی را در والدین ایجاد کند.

انجمن رهپویان هدایت
۲۹ مرداد ۹۹ ، ۰۸:۳۹ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

نقد مسیحیت

✍🏻 "قبح‌شکنی"، "ترویج فساد"، "عادی کردن مقوله دوستی بین جنس‌های مخالف"، "تبلیغ نوعی از مسیحیت که هیچ سنخیتی با مسیحیت راستین ندارد" و تکیه بر عواملی چون: "پخش موسیقی‌های ضدارزشی"، از راهکارهای این شبکه‌ها برای نفوذ بین جوانان است.

انجمن رهپویان هدایت
۲۸ مرداد ۹۹ ، ۱۷:۳۵ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

اردوگاه صلیبی

✍🏻 سیاست های بی طرفی رسانه های جریان تبشیر اینگونه اعمال می شود که بنابر دستور اردوگاه صلیبی،  اجازه انتشار هیچ گونه اخبار و اطلاعات مربوط به وضعیت آشفته و بحرانی سرزمین های اشغالی ندارند و بایستی برای مشغول سازی مخاطبین خود به مسائل داخلی کشور از طریق انتشار اخبار دروغین و سیاه نمایی های بی اساس، تمام همت و توان خود را به کار گیرند.

انجمن رهپویان هدایت
۲۷ مرداد ۹۹ ، ۰۸:۳۴ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

مسیحیت صهیونیستی

✍🏻 به راستی از جماعت عقب مانده وهابی که انتظاری نیست اما این مسیحیان تبشیری آیا نمی بینند که تا به حال ده ها هزار زن و کودک یمن چقدر مظلومانه بخاطر حمایت های کشورهای مطبوع خود به شهادت رسیده اند؟ آیا نمی بینند که قحطی و بیماری ها در یمن چه بر سر روی کودکان یمنی آورده است.

انجمن رهپویان هدایت
۲۶ مرداد ۹۹ ، ۲۲:۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

مسیحیت تبشیری

✍🏻 مبلغان جریان تبشیر در شبکه های ماهواره ای خود مدعی هستند که از راه دور و با چسباندن دست ها به صفحه تلویزیون قادر به اخراج دیوها می باشند. این رفتارهای خرافی و موهوم مهره های مسیحیت تبشیری برای این است که افراد ساده لوح را فریب داده و به انحاء مختلف از آنان سوء استفاده نمایند.

انجمن رهپویان هدایت
۲۵ مرداد ۹۹ ، ۱۰:۲۸ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر