مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

نقد مسیحیت صهیونیستی

پت رابرتسون، کشیش متعصب اوانجلیستی با ارائه فهرستی از تصمیمات دولت جوبایدن، به مردم آمریکا هشدار داد که ادامه فعالیت‌های خطرناک این دولت، سرزمین آمریکا را به سوی نابودی قطعی خواهد برد.

انجمن رهپویان هدایت
۰۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۶:۴۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

نقد مسیحیت تبشیری

 حافظ در سراسر اشعارش استعانت از قرآن کریم را نتیجه سرودن ابیات خود عنوان کرده و حتی یک مورد از باورهای تبشیری ها نیز در نوشته‌های او وجود ندارد. آنچه مبلغان تبشیری از آن غافل شده‌اند این است که اگر حافظ و شاعران همسنگ او در اشعار خود نامی از حضرت عیسی یا حضرت مریم برده‌اند به اعتبار آمدن نام آنان در قرآن کریم بوده و شاعران مسلمان سرسوزنی به باورهای تبشیری و کتاب مقدس توجهی نداشته‌اند.

انجمن رهپویان هدایت
۰۶ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۶:۳۶ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

مسیحیت صهیونیستی

امروز اسقف‌های ارشد کلیسای انگلستان، معضل نژادپرستی را به‌عنوان یک هشدار خطرناک مطرح می‌کنند و درصدد هستند هرچه زودتر با اقدامات مناسب، از تبعات خطیر آن جلوگیری کنند.

انجمن رهپویان هدایت
۰۵ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۱:۳۳ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱ نظر

نقد مسیحیت تبشیری

 آنچه واقعیت دارد و هم دلایل معتبری بر آن وجود دارد هزینه‌های هنگفت دولت‌های غربی برای مسیحی سازی کشورها و سرانه ثابتی است که این دولت‌ها برای کلیساها قرار می‌دهند. این مبالغ علاوه بر پول‌های کلانی است که کشیشان هر کلیسا به‌تناوب از حاضرین در جلسات و یا پیروان مسیحیت دریافت می‌کنند!

انجمن رهپویان هدایت
۰۴ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۶:۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر