مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۶ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

فساد در مسیحیت

به نقل از یکی از سایت‌های خبری مسیحیت، این بار فرد جنایتکار تنها یک کشیش معمولی نبوده بلکه از اساتید شناخته شده الهیات مسیحی در دانشگاه بوده و به عنوان یکی از محققین برجسته کتاب انجیل در میان مسیحیان  شناخته می‌شود.

انجمن رهپویان هدایت
۱۰ تیر ۹۹ ، ۱۹:۴۹ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

مسیحیت تبشیری

در گفتار و نوع ادبیات به ظاهر کشیشانی مانند رضا صفا تمایل به مال و پول پرستی کاملا مشهود است و در واقع جریان تبشیر مبدل به تور صیدی برای این طیف شده است تا مقاصد مالی خود را به وسیله آن تامین کنند.

انجمن رهپویان هدایت
۱۰ تیر ۹۹ ، ۱۱:۴۵ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

افول ترامپ

ترامپ، رئیس جمهور امریکا که به گواهی تمامی اسناد یک قرن اخیر از راه دایر کردن مراکز فساد و فحشا توسط پدر بزرگ و پدر و مادرش، به ثروت رسیده و خود نیز اعتراف کرده است که حرامزاده است! حال برای مسیحیان تبشیری تبدیل به برگزیده خداوند شده است!!!

انجمن رهپویان هدایت
۰۹ تیر ۹۹ ، ۱۰:۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

رضا صفا

جالب است که مهره های تبشیری به ساخت بیمارستان های پوششی برای فعالیت های خود اکتفا نکرده و مدعی شفا دادن بی واسطه شده اند چنانچه رضا صفا از مبلغان هتاک جریان تبشیر ادعا کرده است خداوند به وی دستور داده تا شخص کوری را شفا دهد.

انجمن رهپویان هدایت
۰۸ تیر ۹۹ ، ۰۸:۰۱ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

مسیحیت تبشیری

با اوج گیری شیوع ویروس کرونا در آمریکا، جریان تبشیر همچنان برای بازگشایی و حضور هر چه بیشتر مردم در کلیسا پافشاری می کند. با ایجاد محدودیت های انجام شده از سوی مقامات ایالت های آمریکا،  بسیاری از اربابان کلیسای جریان تبشیر از این امر ناراضی و عصبانی هستند.

انجمن رهپویان هدایت
۰۷ تیر ۹۹ ، ۱۸:۳۶ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

مسیحیت تبشیری

 اقدامات ناشیانه و خودسرانه رئیس جمهور آمریکا مانند حضور در کلیسای مخروبه سنت جان در شرایطی که  به خواسته های مردم توجه نمی شود، تاثیرات جبران ناپذیری را برای مسیحیان انجیلی داشت. 

انجمن رهپویان هدایت
۰۷ تیر ۹۹ ، ۱۴:۳۵ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر