مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۵ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

مسیحیت تبشیری و فرقه ضاله بهائیت هر دو بر ساخت مدارس با رویکرد فرقه ای تاکید داشته اند و در واقع قصد آنان از این اقدام، کادرسازی و تربیت مهره هایی فرقه ای می باشد. یکی از الهیدانان مسیحی در این خصوص می نویسد: تأسیس مدارس شرط اساسی مسیحیت تبشیری و واسطه ی آن است. به این وسیله بود که انجیل به مناطق مختلفی راه یافت.

انجمن رهپویان هدایت
۲۲ مهر ۹۹ ، ۱۵:۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

آمریکا از جمله مهمترین مدافعان صهیونیزم محسوب می گردد چنانچه در تاریخ ۱۴ می ۲۰۱۸ (۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷)، در هفتادمین سالگرد تأسیس رژیم غاصب صهیونیستی که فلسطینیان آن را یوم النکبه (روز مصیبت و بدبختی) می نامند، به دستور «دونالد ترامپ» سفارت ایالات متحده آمریکا به بیت المقدس انتقال یافت. 

انجمن رهپویان هدایت
۲۱ مهر ۹۹ ، ۱۸:۳۸ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

مهره‌های مسیحیت تبشیری در ادعاهایی مکرر عنوان می کنند که دارای قدرت‌های معنوی می‌باشند و اخیرا نیز یکی از مبلغان آنان در شبکه ماهواره ای به برنامه های تعبیر خواب روی آورده است. جالب اینکه وی با تشویق بینندگان به خواب دیدن!! از آنان می خواهد تا با شبکه تماس گرفته و از وی درخواست تعبیر خواب کنند.

انجمن رهپویان هدایت
۲۱ مهر ۹۹ ، ۱۵:۲۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

اخیرا یکی از مبلغان جریان تبشیر، ا.صالح وقتی در مورد کامل بودن اسلام و کمبودهای مسیحیت مورد سوال قرار می گیرد عنوان می کند مسیحیت دین نیست و اگر آن را دین فرض کنیم بدترین دین و مذهب خواهد بود چون هیچ حکمی ندارد!!!

انجمن رهپویان هدایت
۲۱ مهر ۹۹ ، ۰۸:۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

اخیرا برخی از کشیشان مشهور انجیلی که سابقا طرفدار سرسخت سیاست های دولت ترامپ بودند، در یک بیانیه رسمی اعلام کردند که نامزد منتخب آنان بایدن می باشد و از مسیحیان اوانجلیست تقاضا دارند که به ترامپ رأی ندهند. 

انجمن رهپویان هدایت
۲۰ مهر ۹۹ ، ۱۵:۲۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر