مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۶ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

✍️ رژیم صهیونیستی بیش از 70 سال برای اینکه مشروعیت و مقبولیت کاذب خود را به کشورهای اسلامی بقبولاند از انجام هرگونه اقدامی فروگذار نکرده است. از ایجاد جنگ و وحشت و اشغالگری گرفته تا فریب و تطمیع و فتنه‌گری، که همه این روش‌ها سالیان سال در دستور کار این رژیم بوده است.

انجمن رهپویان هدایت
۲۴ آبان ۰۰ ، ۰۸:۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

✍️ در دوره آخرالزمانی که یهودیان دائماً از آن خبر می‌دهند، شاهد هستیم موج مخالفت با صهیونیزم جهانی از قلب سرزمین موعود توسط خود مسیحیان به گوش تمام جهانیان رسیده و سیاست‌های ظالمانه رژیم صهیونیستی در حال تجربه شکست‌های پی‌درپی بوده و حیات این رژیم منحوس  به خطر افتاده و نابودی آن نزدیک شده است.

انجمن رهپویان هدایت
۲۲ آبان ۰۰ ، ۱۶:۱۸ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

نقد مسیحیت صهیونیستی

✍️ مبلغان پروتستان آمریکا با راه اندازی کلیسا و انجمن های حامی صهیونیست تلاش کردند تا به مسیحیان القا کنند رجعت حضرت عیسی علیه السلام در گرو سیطره صهیونیسم بر جهان می باشد. جوزف اسمیت، موسس کلیسای مارمونی، نظریه تشکیل حکومت یهودی بر فلسطین را پایه ریزی کرد و از سال 1814، فراخوان های آنان برای ایجاد وطن برای یهودیان در فلسطین بالا گرفت.

انجمن رهپویان هدایت
۱۲ آبان ۰۰ ، ۱۰:۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

مسیحیت صهیونیستی

✍️ اتاق‌های فکر مسیحیت صهیونیستی از استراتژی جدیدی سخن می‌گویند که هدف از آن فروپاشی اجتماعی است و قرار است بر پایه این استراتژی، مسیحیت صهیونیستی در بدنه عمومی اجتماع رخنه کرده، نیروی زمینی تربیت کند و از آن در مواقع ضرور بهره‌برداری نماید.

انجمن رهپویان هدایت
۱۱ آبان ۰۰ ، ۱۸:۰۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

نقد مسیحیت تبشیری

✍️ مسیحیان اونجلیست در مبانی خود قائل به بازگشت دوم حضرت عیسی علیه السلام هستند و از مراحل تحقق آن را جنگ و ویرانی بزرگ می دانند. آنان می پندارند حضرت عیسی علیه السلام پس از بازگشت، هزارسال حکومت خواهند کرد.

انجمن رهپویان هدایت
۰۸ آبان ۰۰ ، ۱۷:۲۸ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

مسیحیت تبشیری

✍️ در انجیل، مخاطب پیام های حضرت عیسی علیه السلام صرفا قوم بنی اسرائیل عنوان شده چنانچه ایشان در وصیت به حواریون می گویند: از راه امت ها نروید و در بلدی از سامریان داخل نشوید، بلکه نزد گوسفندان گمشده اسرائیل بروید و چون می روید، موعظه کرده بگویید که ملکوت آسمان نزدیک است.(انجیل متی، 5:10)

انجمن رهپویان هدایت
۰۵ آبان ۰۰ ، ۱۵:۳۴ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر