مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۴ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

 

✍️ امروز فرقه‌های انحرافی در اقصی نقاط جهان به شیوه‌های متقلبانه گوناگون افراد را تحت استثمار فکری و روانی قرار می‌دهند. سیاست‌ها و برنامه‌های آنان به‌گونه‌ای است که افراد جذب‌شده در یک دوره مشخص تمامی اموال و دارایی‌شان را به تملک و تصرف روسای فرقه درمی‌آورند.

انجمن رهپویان هدایت
۲۶ تیر ۰۰ ، ۱۰:۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

نقد مسیحیت تبشیری

✍️ فساد های جنسی کشیشان تبشیری به قدری در حال گسترش است که بسیاری از طرفداران جریان از پیروی و هواداری آنان، منصرف شده و موجبات نارضایتی و اعتراض جدی آنان را فراهم نموده است. کشیشان تبشیری برای بقای اعتبار و آبروی اندک خود در اذهان عمومی جامعه مسیحیت، به شیوه‌های مختلف سعی می‌کنند برخوردهای قطع و پیشگیرانه‌ای داشته باشند.

انجمن رهپویان هدایت
۱۵ تیر ۰۰ ، ۱۰:۰۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

نقد مسیحیت تبشیری

✍️ رسانه های مسیحیت تبشیری به وضوح نشان دادند که سیاست گریزی آنها ادعایی کذب است و آنها با رشد و پیشرفت ایران اسلامی مخالفند و آنچه از سوی اتاق فکر این جریان به رسانه‌هایشان دیکته می‌شود راه‌اندازی آشوب، اغتشاش و در نهایت براندازی است.

انجمن رهپویان هدایت
۱۳ تیر ۰۰ ، ۱۸:۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

نقد مسیحیت تبشیری

✍️ بساط دروغگویی این کشیشان سوءاستفاده کننده از مخاطبان آنقدر شور شده که حتی در مورد بالاتر از دروغ زنده کردن مردگان توسط کشیشان، آنان ادعا می‌ کنند که نیاز نیست حتما کشیش باشید، همین که به مسیح ایمان آورده اید؛ می توانید مرده زنده کنید!!

انجمن رهپویان هدایت
۱۳ تیر ۰۰ ، ۱۰:۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر