مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

مسیحیت پروتستان

مسیحیت تبشیری ابزاری شده است برای نمایش و تعلیم آموزه های یهودیت صهیونیستی در سطح جهانی و تبلیغ انجیل در سراسر جهان را به عنوان جنگ صلیبی انجام می دهند.

انجمن رهپویان هدایت
۱۲ خرداد ۹۸ ، ۱۰:۰۹ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰ نظر

مسیحیت صهیونیستی

وقتی به بیشینه زندگی مبلغان مسیحیت تبشیری رجوع کنیم خواهیم دید که این افراد به هیچ عنوان از گذشته خوبی برخوردار نبوده و دچار سرخوردگی های شدید خانوادگی یا اجتماعی نیز بوده اند.

انجمن رهپویان هدایت
۱۱ خرداد ۹۸ ، ۰۸:۰۴ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

مسیحیت تبشیری

بررسی اخبار رسانه های متعلق به جریان تبشیر و اردوگاه صلیبی در هفته اخیر نشان می‌دهد نفرت پراکنی میان طبقات مختلف جامعه و سیاه نمایی درباره هموطنان ارامنه به هدف اصلی این جریان صهیونیستی تبدیل شده است.

انجمن رهپویان هدایت
۰۹ خرداد ۹۸ ، ۲۰:۰۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر


برای درک و اثبات ماهیت صهیونیستی مسیحیت تبشیری به سراغ اندیشمندان و افراد تأثیرگذار براین فرقه رفتیم و فعالیتهای آنان را به اختصار بیان می کنیم و قضاوت را بر عهده مخاطب می گذاریم که چگونه با این شیوه فعالیت، می توان ماهیت صهیونیستی آنان را نادیده گرفت.

انجمن رهپویان هدایت
۰۸ خرداد ۹۸ ، ۱۴:۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

مسیحیت تبشیری

 

مسیحیان راستین در سراسر دنیا و بسیاری از ارامنه و مسیحیان داخل کشور نیز از رفتار یک شکل و بی اراده مسیحیت تبشیری در قبال جنایات بی‌شمار (صورت گرفته از جانب رژیم منحوس صهیونیستی، عربستان و امریکا) عمیقا متاسف هستند و هر از چندگاهی آن را محکوم می‌کنند و این نشان می‌دهد که رسما مسیحیان تبشیری صهیونیستی را از خود جدا کرده‌اند.

انجمن رهپویان هدایت
۰۸ خرداد ۹۸ ، ۱۳:۵۶ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر