مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

فساد مالی در کلیساهای فارسی زبان ترکیه+عکس و سند

چهارشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۳۵ ب.ظ

مسیحیت تبشیری

بعد از رسوایی های گسترده مالی اخیر در کلیساهای فارسی زبان ترکیه که پیشتر توسط انجمن رهپویان هدایت افشا شده بود، مسئولین این کلیساها برای سرپوش گذاشتن به این رسوایی ها اخراج برخی اعضا و عناصر فعال و قدیمی خود را در دستور کار قرار دادند.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت یکی از این قیبل کلیساها که به عنوان فعال ترین کلیسای فارسی زبان ترکیه هم شناخته می‌شود به دنبال حواشی ایجاد شده مسئول این کلیسا در شهریالوای ترکیه را اخراج کرده است.

این کلیسا در صفحه فیس بوک رسمی خود با انتشار پستی اعلام نمود از اول ژوئن2017 به خاطر مسائل و مشکلاتی که ف .الف در این کلیسا به وجود آورده به فعالیت او در آنجا پایان داده شده است.

چنان که مطالب منتشر شده نشان می‌دهد علت اخراج ف.الف، سوء استفاده مالی این فرد از اعضای ساده و به ویژه پناهندگانی است که در این کلیسا حضور پیدا می‌کردند.

مسیحیت صهیونیستی

تصویر پست منتشر شده در فیسبوک

بر اساس این گزارش واکنش سران کلیسای مزبور تنها یک مورد از فعالیت مسئولین این مکان ها برای سرپوش گذاشتن بر فساد مالی گسترده در کلیساهای فارسی زبان ترکیه است و نمونه های مشابه آن بسیار زیاد است.

باید افزود به رغم این اقدامات اما دامنه رسوایی ها آنقدر زیاد بوده که موجب شده تا کلیساهای ترکیه با ریزش شدید اعضا و مراجعه کنندگان مواجه شوند تا جایی که افراد حاضر در برخی جلسات آنها به تعداد انگشتان یک دست هم نمی‌رسد.

مسیحیت صهیونیستی

تصویری از یک جلسه رسمی در کلیسای فارسی زبان بالیکسیر / ترکیه

گفتنی است پیش از این نیز اخباری در خصوص رسوایی های اخلاقی و مالی در این کلیساها که عمدتا توسط سازمان های صهیونیست مسیحی اداره می‌شوند، منتشر شده که مطالعه مجدد آنها برای  به دست آوردن تصویری کامل از پشت پرده کلیساهای ایرانی در ترکیه بسیار موثر است. 


اخبار مرتبط:

فاجعه اخلاقی در کلیسای فارسی زبان ترکیه+ سند

فجایع تمام نشدنی کلیساهای ترکیه

پرونده کلیساهای فارسی زبان و سازمان ایلام در پلیس ترکیه

درآمد زایی کلیساها از تعمید آب + سند

حکایت این روزهای کلیساها و شبکه های فارسی زبان+سند




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی