مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

ورزش زبانی جهانی برای تبلیغ و تبشیر

دوشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۶:۱۴ ب.ظ


lمسیحیت تبشیری1فعالیت‌های تفریحی از جمله حربه‌های گروه های مسیحیت تبشیری است که از آن برای نفوذ در کشورهای اسلامی استفاده می کنند. این اقدامات شوم اخیرا با تأسیس مراکزی مستقر در خاورمیانه همراه بوده است.

فعالیت‌های تفریحی از جمله حربه‌های گروه های مسیحیت تبشیری است که از آن برای نفوذ در کشورهای اسلامی استفاده می کنند. این اقدامات شوم اخیرا با تأسیس مراکزی مستقر در خاورمیانه همراه بوده است.

ین مراکز ابتدا افرادی را که از لحاظ اعتقادی سست می باشد شناسایی‌ کرده و سپس  با استفاده از اینترنت با آن ارتباط برقرار می کند. مهره های مسیحیت تبشیری با وعده های پوچ تلاش می کنند اینگونه افراد را جذب و از آن ها سوء استفاده نمایند.

مسیحیت تبشیری برای اهداف شومی که در سر دارد حاضر است از هر روش و کاری پیروی کند که ورزش نیز از جمله آن ها می باشد. تبشیری ها تلاش می کنند تا با ارائه الگویی ورزشی که دارای نگرش های تبشیری است کودکان و نوجوانان را جذب کنند.

در اعلامیه گروه های مسیحیت تبشیری آمده است: "ورزش ‌زبانی جهانی است، قدرتی فوق‌العاده در ساخت فرهنگ دارد و می‌تواند تمام موانع سیاسی، نژادی و حتی اقتصادی را پشت سر بگذارد، به‌طوری‌که حتی کودکان آرزو دارند مانند ورزشکاران باشند. ورزش به زبانی صحبت می‌کند که بچه‌های سرتاسر دنیا آن را می‌فهمند"

با توجه به همین رویکرد جریان تبشیر با نفوذ بین ورزشکاران و جامعه ورزشی در صدد جذب حداکثری است چناکه در میان هنرمندان نیز چنین اهدافی را دنبال می کند. در مطالب بعدی این رویکرد را بررسی بیشتری خواهیم کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی