مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

تبلیغ انجیل با رویکرد جنگ های صلیبی نوین

يكشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۰۹ ق.ظ

مسیحیت پروتستان

مسیحیت تبشیری ابزاری شده است برای نمایش و تعلیم آموزه های یهودیت صهیونیستی در سطح جهانی و تبلیغ انجیل در سراسر جهان را به عنوان جنگ صلیبی انجام می دهند.

امروزه مسیحیت  تبشیری تمام قد در خدمت نظام صهیونیستی قرار دارد و ظرفیت و توان خود را برای تبلیغات اردوگاه صلیبی به کار برده است.

در کشورهایی که آیین مسیحیت پروتستان رواج دارد مشاهده می شود که بیشترین خدمت را به صهیونیسم جهانی می کنند.

مسیحیت تبشیری ابزاری شده است برای نمایش و تعلیم آموزه های یهودیت صهیونیستی در سطح جهانی و تبلیغ انجیل در سراسر جهان را به عنوان جنگ صلیبی انجام می دهند.

تبلیغ کردن انجیل مسیحیت با روحیه جنگ های صلیبی از خصوصیات ممتاز مبلغان انجیلی در آمریکا و انگلیس می باشدکه به نوعی هموار کردن مسیر برای گسترش  اعتقادات یهودیان صهیونیستی می باشد.

در دهه گذشته با دامن زدن به تبلیغات گسترده درباه تفاسیری از پیشگویی های انجیل و تبلیغ نابودی حتمی جهان در آغاز هزاره سوم توسط شبکه گسترده تلویزیون و روزنامه های خود وحشت و اضطراب را در میان مردم جهان گستردند.

آنها همچنین با فروش کتاب، نوار ویدیو و وسایل نجات دوران جنگ آرماگدون بازار یک میلیارد دلاری در این باره در آمریکا به وجود آوردند. آنها تفسیر انجیل از سوی سایرس اسکوفیلد رابا عنوان «انجیل آخر الزمان» تبلیغ می نمایند.

آنها مجموعه ای را تحت عنوان «دایره المعارف پیشگویی های انجیل درباره آخر الزمان» در سه جلد در سال 1999 به چاپ رسانده اند.

شخصی به نام تام ماک آیور از دانشمندان بزرگ مسیحی در سال 1999 کتاب مرجعی تهیه کرده است که در آن از  3500  کتاب در باره مسائل و حوادث آخر الزمان در جهان غرب یاد کرده است.

در آمریکا 8 حوزه علوم دینی بزرگ متعلق به پروتستان ها فعالیت دارند که مسائل مربوط به آغاز جنگ آرماگدون و حوادث آخرالزمان را به دانشجویان علوم دینی آموزش می دهند و این مراکز در آمریکا به «مراکز آموزش دینی خواسته های مسیح» معروف می باشند.

این اقدامات گسترده، نمونه کوچکی از خوش خدمتی مسیحیت پروتستان به یهودیان صهیونیست است و بررسی اخبار نشان می دهد جریان صلیبی روز به روز بر حجم فعالیت های خود در راستای اهداف صهیونیسم جهانی خواهد افزود.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی