مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مسیحیت تبشیری

تبشیری‌ها با تبلیغ، فریب و به خدمت گرفتن افراد در ظاهر نشان می دهند که پیوسته در حال دعا برای دوری بشر از ظلم و ستم هستند هر چند بررسی این ادعا نشان از رویکرد سیاسی این جریان دارد چرا که دعا برای نابودی نظام‌های اسلامی و مخالف جریان سلطه با ادعای صلح طلبی در تضاد آشکار است

رهپویان هدایت: مسیحیت صهیونیستی برای فرار از واقعیت و روبرو نشدن مخاطبان خود با حقایق همواره سعی نموده است قاعده بازی را عوض کرده و صورت مسئله ها را پاک نگه دارد.

جریان تبشیر، مبشرین مسیحیت صهیونیستی و سردمداران آن همواره ادعای انسان دوستی و محبت می‌کنند و خود را پیام دار صلح برای بشریت می خوانند.

 آنان با تبلیغ، فریب و به خدمت گرفتن افراد در ظاهر نشان می دهند که پیوسته در حال دعا برای دوری بشر از ظلم و ستم هستند. هر چند بررسی این ادعا نشان از رویکرد سیاسی جریان تبشیر دارد چرا که دعا برای نابودی نظام‌های اسلامی و مخالف جریان سلطه با ادعای صلح طلبی در تضاد آشکار است.

علاوه بر این تناقضی دیگر نیز مشاهده می‌شود که چطور با وجود بیشترین تعداد مسیحی پروتستان در آمریکا، این کشور یکه تاز عرصه جرم، جنایت و توحش علیه بشریت است. چالشی که مسیحیت صهیونیستی و سران جریان تبشیر از مطرح شدن و پاسخ گویی در برابر آن ناتوان هستند.

از مجموع فرقه‌های مسیحی در امریکا بیش از 70  درصد آنان پروتستانی هستند. همان کسانی که از یک سو ادعای صلح و دوستی آنان در سراسر عالم بلند است و از دیگر سو با رژیم کودک کش صهیونیست هماهنگ هستند و  چشم خود را بر جنایات آنها علیه ساکنان قانونی سرزمین فلسطین بسته اند.

رسانه های مسیحیت تبشیری از این گروه اشغالگر حمایت کرده تصویری صلح جو و بشر دوستانه از آنان ترسیم می‌کنند. حرکتی که نشان می دهد این رسانه های مسیحی وابستگی بسیار شدیدی به نظام سرمایه داری داشته و با دلارهای مراکز صهیونیستی و ضد اسلامی در حال فعالیت می باشند.

باید افزود آمریکا کشوری است که تنها حدود 240 سال از تاریخ حیاتش می گذرد، اما ۹۳ درصد از این عمر کوتاهش، یعنی ۲۲۲ سال آن را در جنگ و تجاوز به کشورهای مختلف در سرتاسر جهان سپری کرده است!

گفتنی است بررسی‌ها نشان می‌دهد آمریکا به عنوان کشوری که بیشترین تعداد مسیحیان جهان را  داراست در جهان به عنوان نماد ظلم و جنایت شناخته می‌شود.

خوی تجاوز و جنگ طلبی آشکار  امریکا با ترفندهای  عملیات روانی رسانه‌ها کاملا به محاق رفته است اگر چه این عادت امپریالیسی امریکا در سالیان اخیر و با روی کار آمدن روسای جمهور پروتستانی بیشتر شده است.

در شماره بعد به آمار تجاوزات و جنگ های وحشیانه امریکا اشاره خواهیم کرد.

 

ادامه دارد...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی