مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

سانسورکتاب مقدس توسط مبلغان تبشیری

يكشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۸، ۰۲:۵۳ ب.ظ

مسیحیت تبشیری

مسیحیان تبشیری سعی دارند تا با سوء استفاده از بستر رسانه و شبکه های ماهواره ای که در اختیار دارند خود را آنگونه که نیستند جلوه دهند. در همین راستا تبشیری ها تنها بخش هایی از کتاب مقدس را برای تبلیغ انتخاب می کنند که با مذاق شنونده سازگار باشد و بخش اعظم آن را که اباطیل و مهملات است، به هیچ عنوان مطرح نمی کنند.


این ریاکاری و نفاق تبشیری ها در ارائه باورهایشان برای این است که افراد را داخل در ساختار خود کرده و  ابعاد خشن و تند فرقه را بعدا به آنان نشان دهند و با این حربه فریب خوردگان را مجبور به انجام اقدامات خواسته شده نمایند.

برای نمونه مسیحیان تبشیری در معرفی خود می گویند که باور دارند خدا محبت است و این درحالی است که وجه غالب کتاب مقدس امری غیر از این را نشان می دهد و در واقع این کلید واژه ها ابزارهای فریب و اغفال گری تبشیری ها محسوب می گردد.

در کتاب مقدس سفر تثنیه نوشته شده:

«هرگاه به شهری نزدیک شوید تا با آن بجنگید، بدان پیشنهاد صلح بدهید. اگر به شما پاسخ صلح‌آمیز داد و دروازه‌های خود را بر شما گشود، آنگاه مردمانی که در آن یافت شوند، جملگی به کار اجباری برای شما گماشته شوند و شما را خدمت کنند. ولی اگر با شما از در صلح درنیایند بلکه به جنگ داخل شوند، پس آن را محاصره کنید. و چون یهوه خدایتان آن را به دست شما تسلیم کرد، تمامی مردانش را به دَمِ شمشیر بکشید.

در متن فوق که عینا از کتاب مقدس نقل شده معنای دعوت به صلح یعنی دعوت به تسلیم طرف مقابل و به بردگی کشاندن آن که با این وصف مشخص می گردد که مفهوم محبت و ... نیز که مبلغان تبشیری مطرح می کنند در باور آنان چیزی کاملا غیر از آن چیزی است که عموم به آن الزام دارند.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی