مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مسیحیت تبشیری توخالی و پرصدا

يكشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۸، ۰۶:۰۰ ب.ظ

مسیحیت تبشیری

با بررسی سایت های معاندین جمهوری اسلامی و در نگاه ویژه تر در صفحات مسیحیت صهیونیست این موضوع هویدا می شود که آنان با تلاشی گسترده تر از قبل در حال مبارزه علیه اسلام انقلابی هستند.


➕در کنار راهکارهای گوناگون برای مقابله با این ترفند که برخی از آنان ضروری به نظر می رسد می توان اقدامات فرهنگی جدی و مؤثری برای خنثی کردن فعالیت عناصر تبشیری صورت داد. اما متأسفانه در ایران و سایر کشورهای مسلمان از ظرفیتهای عظیم قرآنی که یک‌چهارم آن داستان و 260 صحنه‌ی نمایشی بسیار زیبا و منحصر بفرد دارد، استفاده نمی‌شود. 


➕برای مقابله با مسیحیت تبشیری که با دروغ های فراوان و با جعل تاریخ و حذف حقیقت خود را محور اخلاق، فرهنگ و نوع دوستی معرفی میکند، برای نمونه باید داستانهای قرآنی، جزوات و CDهای خیلی مختصر و مفید در اختیار اقشار جامعه قرار گیرد. همچنین با داشتن نیروهای متخصص و متعهد در عرصه¬‌ی هنر باید از پتانسیل آنان برای کارهای فرهنگی استفاده کنیم.


➕ تبشیری هایی که کاملا بی محتوا و بدون عقبه ای افتخار آمیز هستند، با سازمان‌دهی دقیق وشناخت مخاطبانشان، مباحث را مهندسی‌شده و جذاب طراحی می‌کنند. متأسفانه در ایران باوجود محتوای قوی در عرصه فرهنگ و دین، تبلیغات دارای ساختار مشخصی نیست. ما باید برای اثربخشی در این حوزه اقدامات خلاقانه‌ ای انجام دهیم.


➕مثلاً در حوزه‌ ی فیلم نیز بیش از 130 فیلم با موضوع حضرت موسی و 200 فیلم با موضوع حضرت مسیح  ساخته شده است ( البته نمی توان گفت تمامی این فیلم ها طراحی شده و برنامه مسیحیت صهیونیست باشد اما نشان دهنده کار فراوان در این عرصه برای افکار سراسر دنیاست) ولی ما برای پیامبر خاتم؛ محمد مصطفی (ص) بعد از سالها فقط یک فیلم ساخته ایم و برای سالار شهیدان امام حسین (ع) که مردم این‌همه بدان ارادت قلبی دارند، فیلمی ساخته نشده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی