مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

 مسیحیت صهیونیستی

 

✍🏻ریشه تمامی این حمایت های بی دریغ امریکایی ها از صهیونیسم جنایتکار را باید در در رسوخ افکار مسیحی صهیونیستی در جامعه و دولتمردان امریکا پی جست. روسای جمهور امریکا از زمان جیمی کارتر تا کنون که ترامپ سر کار است به صراحت گرایش خود را به مسیحیت صهیونیستی نشان داده اند.

 

🔸اشتیاق به « عقیده رهایی» مسیحیت، انگیزه مذهبی بروز جنبش صهیونیزم مسیحی و حمایت از قوم یهود در راستای تشکیل حکومت آن ها  در فلسطین شد. حتی برای دفع هرگونه عذاب وجدان از مسیحیان پروتستان « لرد کوبر» شعار « فلسطین سرزمین بی ملت برای ملت بی سرزمین» را ساخت.

 

🔸دولت امریکا در سال 1917 میلادی و در میانه جنگ جهانی اول از اعلامیه بالفور حمایت کرد.

 

🔸در سال 1947 میلادی هری ترومن رئیس جمهور امریکا از تقسیم فلسطین پشتیبانی و حمایت کرد و یک سال بعد تاسیس دولت نامشروع و غاصب اسرائیل را به رسمیت شناخت.

 

🔸 ریشه تمامی این حمایت های بی دریغ امریکایی ها از صهیونیسم جنایتکار را باید در در رسوخ افکار مسیحی صهیونیستی در جامعه و دولتمردان امریکا پی جست.

 

🔸روسای جمهور امریکا از زمان جیمی کارتر تاکنون که ترامپ سر کار است به صراحت گرایش خود را به مسیحیت صهیونیستی نشان داده اند.

 

🔸در همین اواخر ترامپ تمام تلاش خود را برای رضایت صهیونیست های اسرائیلی و مسیحیان صهیونیست انجام داد و سفارت خود را به قدس شریف منتقل کرد.

 

🔸در امریکا مسیحیت صهیونیست ترامپ را نماینده خدا خواندند و برای او و اینکه جلوی استیضاح وی را در کنگره بگیرند دست به دعا برداشتند!

 

ادامه دارد...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی