مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مسیحیت تبشیری

✍🏻سردمداران مسیحیت تبشیری در فضای مجازی و برنامه های ماهواره ای، با مخاطب قراردادن بازیگران و هنرمندان محبوب جامعه ایرانی، عاجزانه از آنان درخواست می کنند که در مورد مسیحیت تبشیری تحقیق و بررسی کنند و به باور های اسلامی و هویتی خود را کنار بگذارند تا بتوانند رهایی و آزادی واقعی را در مسیحیت صهیونیستی تجربه کنند.


🔸روسای فرقه مسیحیت تبشیری برای اجرای تبلیغات شیطانی خود در میان جامعه فارسی زبان  بیشترین توجه وتمرکز خود را روی افراد مشهور و تاثیر گذار در جامعه ایرانی گذاشته است. عناصر فعال جریان تبشیر با زبان نصیحت گویی کاذب ، افرادی مانند هنرمندان، بازیگران را مخاطب تبلیغات خود قرار داده و از آنان می خواهد به شیوه دلخواه ، به جرگه هلاکت بار مسیحیت تبشیری بپیوندند. 


🔸سردمداران مسیحیت تبشیری در فضای مجازی و برنامه های ماهواره ای ، با مخاطب قراردادن بازیگران و هنرمندان محبوب جامعه ایرانی، عاجزانه از آنان درخواست می کنند که در مورد مسیحیت تبشیری تحقیق و بررسی کنند و به باور های اسلامی و هویتی خود را کنار بگذارند تا بتوانند رهایی و آزادی واقعی را در مسیحیت صهیونیستی تجربه کنند.  


🔸تبشیری‌ها از هر فرصتی در این خصوص بهره می‌گیرند مثلا در سفرهای برون مرزی هنرمندان و ورزشکاران به هر نحو ممکن خود را به آنها رسانده و از تکنیک تبلیغ چهره به چهره بهره می‌گیرند. تصاویری از این دیدارها تهیه کرده و برای دریافت پول از سازمان های تبشیری برای آنها می‌فرستند و جالب اینجاست که در تمامی موارد شکست می‌ خورند.


🔸مبلغان جریان تبشیر با هدف قراردادن افراد مشهور و تاثیر گذار جامعه ایرانی در صدد هستند با نفوذ تدریجی، افکار و عقاید آنان را تحریف و تخریب نمایند تا از این طریق بتوانند طرفداران آنها را به جرگه هلاکت بار مسیحیت صهیونیستی جذب نمایند.   

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی