مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

🔴🔴اقلیت های دینی قربانی جریان تبشیر

سه شنبه, ۳ دی ۱۳۹۸، ۰۶:۲۹ ب.ظ

مسیحیت تبشیری

✍🏻 فرقه مسیحیت تبشیری با نفوذ در ساختار حاکمیتی کشور های اروپایی، حضور اقلیت های دینی در آن کشورها را به دروغ یک خطر برای اداره جامعه جلوه می دهند و این مساله باعث بدبینی مردم و سیاستمداران به اقلیت های دینی شده است.


🔸یکی از ترفند های سوخته فرقه مسیحیت تبشیری در جوامع مسلمان، سوء استفاده از اقلیت های دینی است. آنان زندگی مسالمت آمیز اقلیت های دینی در کنار مسلمانان را به صورت مرتب در رسانه های خود با سیاه نمایی و اخبار دروغ  وارونه نشان می دهند.


🔸هدف مسیحیت تبشیری از این امر، برهم زدن زندگی روز مره اقلیت های دینی در جوامع اسلامی بوده و در صدد هستند از آنان درفرصت های مناسب ، به عنوان سربازان پیاده نظام برای تحقق اهداف نامشروع خود استفاده کنند. 


🔸عکس این موضوع، در کشور های اروپایی که مسیحیت تبشیری در آنجا رواج دارد به وضوح دیده می شود که به راحتی از اجرای مراسم های رسمی و سنتی اقلیت های دینی ممانعت به عمل می آید. 


🔸 درکشور های اروپایی مهد مسحیت تبشیری، بیشترین محدودیت ها در زمینه آموزشی و اجتماعی برای خانواده های اقلیت های دینی اعمال می شود. 


🔸فرقه مسیحیت تبشیری با نفوذ در ساختار حاکمیتی کشور های اروپایی، حضور اقلیت های دینی در آن کشور ها را به دروغ یک خطر برای اداره جامعه جلوه می دهند که در نهایت، این مساله باعث بدبینی  سیاستمداران اروپایی به اقلیت های دینی شده است.


🔸بنابر این می توانیم بگوییم جریان تبشیری علاوه بر سیاست های مداخله جویانه در جوامع اسلامی، نقشه های شیطانی خود را درکشورهای اروپایی به راحتی اجرا می نماید، تمام تلاش خود را ضد اسلام و مسلمانان به کار بسته و از هر بهانه‌ای جهت نفرت پراکنی علیه آنها بهره می‌گیرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی