مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مراکز درمانی پوششی برای فعالیت های جریان تبشیر

پنجشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۹، ۱۰:۲۶ ق.ظ

مسیحیت تبشیری

 بیل گیتس، رئیس مایکروسافت، که خود یکی از اونجلیست‌های متعصب می باشد در نیجریه مرکزی در خصوص مبارزه با ایدز دایر کرده که در آن به توزیع انجیل و ترویج مسیحیت صهیونیستی می‌پردازند.


جریان تبشیری علی رغم صرف هزینه های گزاف برای ترویج مبانی مسیحیت صهیونیستی نتوانسته توفیق چندانی در این مسئله حاصل کند و از این رو به روش های تبلیغ غیر مستقیم و ریاکارانه روی آورده است.

برای نمونه کارهایی مانند تاسیس مراکز درمانی، ترک اعتیاد و امثالهم با هدف ترویج و گسترش باورهای مسیحیت صهیونیستی توسط مهره های این جریان انجام می گردد و در واقع این عناوین پوششی برای فعالیت های مخرب جریان تبشیر می باشد تا در لوای آن اهداف فرقه ای و سیاسی خود را دنبال کنند.

بیل گیتس، رئیس مایکروسافت، که خود یکی از اونجلیست‌های متعصب می باشد در نیجریه مرکزی در خصوص مبارزه با ایدز دایر کرده که در آن به توزیع انجیل و ترویج مسیحیت صهیونیستی می‌پردازند. در حقیقت جمیع فعالیت های جریان تبشیر با هدف ترویج مبانی مسیحیت صهیونیستی می باشد و هیچ هدف دیگری در آن وجود ندارد.

 امروزه جریان تبشیر به این نتیجه رسیده است که مبلغان آن کارکرد خود را از دست داده اند و باید به شیوه های مزورانه و منافقانه به افراد نزدیک گردند. با این وصف پوشش هایی چون مراکز درمانی، ترک اعتیاد و امثالهم که جریان تبشیر در پشت آن مخفی شده به عنوان جریان هایی محارب در جوامع اسلامی می باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی