مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

اونجلیست ها و سیاستمداران دولبه قیچی برای نابودی آمریکا

چهارشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۴:۲۳ ب.ظ


مسیحیت تبشیری

اونجلیست های افراطی رئیس جمهور آمریکا را به عنوان فرستاده عیسی مسیح (ع) معرفی می‌کنند و مدعی هستند ترامپ موجودی بهشتی است که برای نجات و حفاظت از مهربان‌ترین و خیرخواه‌ترین و در نتیجه موفق‌ترین کشور تاریخ فرستاده شده است. نگاهی به فعالیت های سیاستمدار محبوب اونجلیست ها نشان می‌دهد که نه تنها برای مردم آمریکا ثمره و منفعتی نداشته بلکه روزگاری سرشار از مصیبت و نگرانی برای آنان فراهم کرده است.


در میان جوامع مسیحی، کشور آمریکا به عنوان مهد مسیحیت تبشیری در جهان شناخته می‌شود. بسیاری از رهبران انجیلی، از روسای کشور  به عنوان مدافعان عیسی مسیح یاد می کنند.

کشیش های اونجلیست برای تحقق سیاست های دولت ترامپ نقش موثری را از خود نشان داده و همواره به عنوان میهمانان مذهبی دائما درکاخ سفید حضور یافته و در مراسم های پرستشی ترامپ را دعا می کنند.

بعضی از اونجلیست های افراطی رئیس جمهور آمریکا را به عنوان فرستاده عیسی مسیح (ع) معرفی می‌کنند و مدعی هستند شخص  ترامپ موجودی بهشتی است که برای نجات و حفاظت از مهربان‌ترین و خیرخواه‌ترین و در نتیجه موفق‌ترین کشور تاریخ فرستاده شده است.

حال با نگاهی به فعالیت های سیاستمدار محبوب اونجلیست ها مشاهده می شود که نه تنها برای مردم آمریکا ثمره و منفعتی نداشته بلکه روزگاری سرشار از مصیبت و نگرانی برای آنان فراهم کرده است.

به عنوان نمونه با شیوع ویروس کرونا در آمریکا ، بسیاری از مشکلات و مصائب برای جامعه آمریکایی ایجاد شد و علی رغم پیشرفته ترین امکانات پزشکی و بهداشتی لازم، از بیشترین آمار تلفات برخوردار شد.

 سیاستمداران آمریکایی به محموله اقلام بهداشتی و پزشکی مورد نیاز  مردم کشور آلمان را به راحتی دستبرد زده و با افتخار در تریبون عمومی، این حرکت غیر انسانی مأمورین دولتی ، تمجید می کنند.

طبق اخبار منتشر شده در رسانه های رسمی کشور آمریکا، ترامپ بودجه ۴۰۰ میلیون دلاری سازمان بهداشت جهانی را به بهانه جانب‌داری از چین قطع می‌کند. در برخی از ایالت‌های آمریکا، محموله‌های پزشکی تاریخ گذشته توزیع شد که هرگز قابل‌استفاده برای مردم نبود.

بسیاری از رهبران کلیسای سیاهپوستان آمریکایی نسبت به تبعیض نژادی و کمبود امکانات دولتمردان آمریکایی اعتراض دارند و  سیاهپوستان آمریکایی از عدم نقدینگی و اشتغال برای رفع نیاز های اولیه، رنج می برند.

 سیاستمداران آمریکایی، در این شرایط آشفته به فکر بازگشایی سینما افتاده اند. بنابر اظهارات مسئولین سینمایی آمریکا محتوای جدیدی  برای نمایش روی پرده‌های سینما وجود ندارد . استودیو‌های هالیوودی در ماه گذشته هیچ فیلم سینمایی را منتشر نکرده اند. تمامی فیلم‌هایی که قرار بود در تابستان امسال اکران شوند یا بایگانی شدند یا به عقب انداخته شدند. آنها احتمالا مجبور خواهند بود برای مدتی فیلم‌هایی که در گذشته اکران شدند و چند فیلم کم بودجه را به نمایش بگذارند.

حال باید از رهبران اونجلیستی پرسید آیا سیاستمداران آمریکایی  با اینگونه رفتار های غیر انسانی در ایجاد آمار های وحشتناک تلفات کرونایی مقصر نیستند؟

آیا این شیوه مدیریت خودسرانه وخصمانه دولتمردان آمریکایی ، بر اساس کدامیک از باور های مسیحیت تبشیری است؟

از نظر منطقی هم نمی توان برای این تناقضات آشکار پاسخی پیدا کرد و مدح وستایش های افراطی  رهبران اونجلیستی از یک سو  و عملکرد دولتمردان آمریکایی  همانند دولبه قیچی می مانند که  ملت آمریکا را قربانی اهداف سودجویانه خود کرده و هیچ راه نجات و امیدواری برای مردم آمریکا باقی نگذاشته اند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی