مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

کلیسای مار مقدس نماد عقل ستیزی مسیحیان تبشیری

چهارشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۱۶ ب.ظ

مسیحیت تبشیری

 کلیساهای وابسته به این فرقه به کلیسای مار مقدس معروف می باشند و عنوان می کنند که این اعتقاد خود را از این آیه در کتاب مقدس گرفته اند: "و مارها را بردارند و اگر زهر کشنده‌ای بخورند بدیشان ضرری نرسد"


در مسیحیت تبشیری هرکاری که ضد عقل و خردستیز باشد ممدوح است و به این سبب ادعاهای باطل، کارهای شنیع ضداخلاقی و امور خرافی بسیاری در بین آنان رواج دارد.


نمونه ای از این ویژگی تبشیری ها را می توان در یکی از فرقه‌ها‌ی آنان دید که در کلیسای خود انواع مارها را می‌آورند و بر این باورند که این مارها نمی‌توانند گزندی به آنها بزنند!


مرکزیت این فرقه در جنوب شرق آمریکا می باشد و بیش از صد کلیسا را در بر گرفته است. کلیساهای وابسته به این فرقه به کلیسای مار مقدس معروف می باشند و عنوان می کنند که این اعتقاد خود را از این آیه در کتاب مقدس گرفته اند: «و مارها را بردارند و اگر زهر کشنده‌ای بخورند بدیشان ضرری نرسد»(کتاب مقدس، ترجمه‌ی قدیم، مرقس 16 : 18)


کتاب مقدس که تبشیری ها آن را معیاری برای باورهای خرافی خود انتخاب کرده اند نه تنها هیچگاه با صراحت در باب تایید عقل چیزی نگفته است بلکه دعوت به عقلانیت و تفکر نیز نمی کند و سراسر آن انباشته از مباحث عقل ستیز می باشد. 


نتیجه مبنا قرار دادن کتاب مقدس تبشیری جز پیدایش کلیساهایی مانند آنچه ذکر آن رفت نمی باشد و در واقع ثمر دیگری نمی تواند داشته باشد.

نظرات  (۱)

از اینا بیشتر از اینم نمیشه انتظار داشت.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی