مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مسیحیت تبشیری

با اوج گیری شیوع ویروس کرونا در آمریکا، جریان تبشیر همچنان برای بازگشایی و حضور هر چه بیشتر مردم در کلیسا پافشاری می کند. با ایجاد محدودیت های انجام شده از سوی مقامات ایالت های آمریکا،  بسیاری از اربابان کلیسای جریان تبشیر از این امر ناراضی و عصبانی هستند.


🔘 با اوج گیری شیوع ویروس کرونا در آمریکا، جریان تبشیر همچنان برای بازگشایی و حضور هر چه بیشتر مردم در کلیسا پافشاری می کند. با ایجاد محدودیت های انجام شده از سوی مقامات ایالت های آمریکا،  بسیاری از اربابان کلیسای جریان تبشیر از این امر ناراضی و عصبانی هستند.

🔘 کار به جایی رسیده است که آنان علیه دستورات و نظارت سلیقه ای مقامات دولتی، در دادگاه شکایت کردند و درخواست ابطال آیین نامه ها و رفع محدودیت های تردد افراد درکلیسا شدند.

🔘 به نقل از سایت کریستین پست ،کلیساهای پنطیکاستی، نسبت به ممنوعیت تجمعات حضوری بیش از ده نفردر کلیسا، به مقامات قضایی اعتراض کردند. آنان مدعی هستند که اختیاراتی که دولت در این زمینه دارد، به راحتی می تواند  این محدودیت ها را به نفع کلیسا، کمتر کند.

🔘با رسیدگی دادگاه تجدیدنظر، توسط هیات سه نفره، محدودیت های اعمال شده از سوی فرمانداران ایالت های آمریکا را قانونی دانست و اجرای آن برای همه مردم بالاخص مقمامات کلیسایی الزامی دانست.

🔘 جریان تبشیر از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا، نسبت به اینگونه محدودیت های الزامی که برای سلامتی و ایمنی عموم مردم در نظر گرفته شده ناراضی بوده و با اصرار و پافشاری بی مورد، به دنبال این است از بیشتر شدن تعطیلی و خالی شدن کلیساها جلوگیری کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی