مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

اعتراف کنید تا درمان شوید!

يكشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۹، ۰۸:۰۱ ق.ظ

رضا صفا

جالب است که مهره های تبشیری به ساخت بیمارستان های پوششی برای فعالیت های خود اکتفا نکرده و مدعی شفا دادن بی واسطه شده اند چنانچه رضا صفا از مبلغان هتاک جریان تبشیر ادعا کرده است خداوند به وی دستور داده تا شخص کوری را شفا دهد.


🔻جریان تبشیر همواره سعی می کند تا از دردهای بشری و بیماریهای آنان در راستای اهداف فرقه ای خود  بهره برداری کند. 


🔻 در حقیقت تئوری مسیحیان تبشیری این است: هنگامی که فردی را می یابی، دردهایی را می یابی و هنگامی که دردها وجود دارد، نیاز به پزشک هم موجود است و هنگامی که نیاز به پزشک وجود دارد، فرصت مناسبی برای تبلیغات مسیحی و مسیحی کردن افراد می باشد.


🔻 در واقع عدم پایبندی به اصول انسانی و وجدانی اساس جریان هایی مانند تبشیر می باشد و از این رو در برخی کشورهای محروم که بیمارستان های تبشیری فعال بود شرط معالجه بیماران را اعتراف به باورهای مسیحیت قرار دادند.


🔻 پزشکان تبشیری درحالی در یک دست  انجیل به دست می گرفتند به بیماران رسیدگی می کردند چراکه درمان، پوششی برای فعالیت های فرقه ای آنان می باشد.


🔻 جالب است که مهره های تبشیری به ساخت بیمارستان های پوششی برای فعالیت های خود اکتفا نکرده و مدعی شفا دادن بی واسطه شده اند چنانچه رضا صفا از مبلغان هتاک جریان تبشیر ادعا کرده است خداوند به وی دستور داده تا شخص کوری را شفا دهد.


🔻 در حقیقت جریان تبشیر به هر شکل ممکن سعی دارد تا افراد را جذب خود نماید و آنجا که باب سوءاستفاده از پزشکی کارگر نشود به ارائه ادعاهای خرافی چون شفادهی مهره ها روی می آورد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی