مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

کلاهبرداری انگیزه اصلی مبلغان مسیحیت تبشیری

سه شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۴۵ ق.ظ

مسیحیت تبشیری

در گفتار و نوع ادبیات به ظاهر کشیشانی مانند رضا صفا تمایل به مال و پول پرستی کاملا مشهود است و در واقع جریان تبشیر مبدل به تور صیدی برای این طیف شده است تا مقاصد مالی خود را به وسیله آن تامین کنند.

🔻 یکی از انگیزه های اصلی مبلغان مسیحیت تبشیری دستیابی به بخشی از دارایی های مراجعان می باشد و این رویه موجب شده تا هرچند وقت یکبار خبری مبنی بر کلاهبرداری های اعضای این جریان در فضای مجازی منتشر شود.


🔻 این درحالی است که در انجیل مرقس از  عیسی (علیه‌السلام) نقل شده که  به شاگردان شان که عازم سفر تبلیغی بودند، فرمود: «جز چوب‌دستی چیزی همراه خود نبرید. نه خوراک، نه پوشاک، نه پول در کمربند خود، و نه حتی کفش و لباس اضافی . به هر دِهی که رسیدید، فقط در یک خانه بمانید و تا وقتی در آن دِه هستید محل اقامت خود را عوض نکنید.»[مرقس، 6: 8]


🔻 در گفتار و نوع ادبیات به ظاهر کشیشانی مانند رضا صفا تمایل به مال و پول پرستی کاملا مشهود است و در واقع جریان تبشیر مبدل به تور صیدی برای این طیف شده است تا مقاصد مالی خود را به وسیله آن تامین کنند.


🔻 امروزه عملکرد به ظاهر کشیشانِ جریان تبشیر شباهت زیادی به رمالان و تعویذ نویسان خرافی دارد که سعی می کنند تا با فریب مخاطب منافع اقتصادی خود را تامین کنند.


🔻 در حقیقت جریان تبشیر انحرافی اساسی از آموزه های حضرت عیسی علیه السلام می باشد که مروجان آن تنها برای منافع دنیوی خود به آن می پردازند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی