مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

🔴🔴 کودک آزاری در میان کشیشان تمامی ندارد!

سه شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۹، ۰۷:۴۹ ب.ظ

فساد در مسیحیت

به نقل از یکی از سایت‌های خبری مسیحیت، این بار فرد جنایتکار تنها یک کشیش معمولی نبوده بلکه از اساتید شناخته شده الهیات مسیحی در دانشگاه بوده و به عنوان یکی از محققین برجسته کتاب انجیل در میان مسیحیان  شناخته می‌شود.


🔘 مساله کودک آزاری در میان کشیشان مسیحی همچنان در صدر اخبار دنیا مطرح می شود. هر چند وقت یک بار، پرونده جدیدی از فساد جنسی کشیشان کلیسا منتشر می شود.


🔘 به نقل از یکی از سایت‌های خبری مسیحیت، این بار فرد جنایتکار تنها یک کشیش معمولی نبوده بلکه از اساتید شناخته شده الهیات مسیحی در دانشگاه بوده و به عنوان یکی از محققین برجسته کتاب انجیل در میان مسیحیان  شناخته می‌شود.


🔘 هنگام بازرسی از وسایل شخصی وی ، 28 هزار تصویر و فیلم کودک آزاری در کامپیوتر شخصی این کشیش بدست آمده که جدی ترین شکل کودک آزاری را به تصویر می کشد. مطابق حکم دادگاه این کشیش و استاد تمام عیار علاوه بر تحمل 5 سال زندان از هر گونه فعالیت مرتبط با افرادی که به سن قانونی نرسیده اند، منع شده است.


🔘 عمق فاجعه اینجاست که دادگاه رسیدگی کننده به این پرونده، از همه دانشجویان و نزدیکان وی درخواست کرده اگر مورد مشکوکی از رفتارها و اقدامات ناشایست این استاد برجسته مشاهده یا تجربه کرده اند به مرجع قضایی اعلام کنند.

 

🔘 اینگونه معضلات امروزه در میان مسیحیان به یک معضل حل نشدنی و تکراری تبدیل شده و روز به روز  شاهد کاهش چشمگیر علاقه مندی و تمایل مردم  بالاخص جوانان به  آیین مسیحیت هستیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی