مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

ترویج دیوباوری با هدف ترور شخصیتی مخالفان

شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۲۸ ق.ظ

مسیحیت تبشیری

✍🏻 مبلغان جریان تبشیر در شبکه های ماهواره ای خود مدعی هستند که از راه دور و با چسباندن دست ها به صفحه تلویزیون قادر به اخراج دیوها می باشند. این رفتارهای خرافی و موهوم مهره های مسیحیت تبشیری برای این است که افراد ساده لوح را فریب داده و به انحاء مختلف از آنان سوء استفاده نمایند.

▪️ باور به وجود دیو از جمله خرافاتی است که در ادیان ابتدایی و بدوی شکل گرفت که ریشه آن را نیز باید در وهم و تخیلات اذهان ضعیف جستجو کرد.

▪️ حال نکته قابل توجه اینجاست که در فرقه هایی مانند مسیحیت تبشیری باور به وجود دیوها از اهمیت بالایی برخوردار است و مبلغان این جریان رفتارهای عجیب و خرافی بسیاری را بر این مبنا از خود نشان می دهند.

▪️ مبلغان این جریان در شبکه های ماهواره ای خود مدعی هستند که از راه دور و با چسباندن دست ها به صفحه تلویزیون قادر به اخراج دیوها می باشند. این رفتارهای خرافی و موهوم مهره های مسیحیت تبشیری برای این است که افراد ساده لوح را فریب داده و به انحاء مختلف از آنان سوء استفاده نمایند.

▪️ مبلغان جریان تبشیر برای اخراج دیو، پول های زیادی را از افراد دریافت می کنند که این امر خود حاکی از اهمیت ابعاد اقتصادی چنین باورهایی برای آنان دارد.

▪️ اما استفاده دیگری که مهره های مسیحیت تبشیری از ترویج دیو باوری می کنند این است که منتقدان و مخالفان خود را با برچسب دیو زدگی تخریب می کنند و با حمله به شخصیت آنان در صدد ترور شخصیتی مخالفان برمی آیند. در مجموع امور خرافی مانند دیوباوری و امثالهم که محورهای اصلی مسیحیت تبشیری را تشکیل می دهند تنها برای اهداف دنیوی و مادی آنان به کار گرفته می شوند.

مسیحیت تبشیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی