مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

شما را چه به مسیح!!

يكشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۳۰ ب.ظ

مسیحیت صهیونیستی

✍🏻 به راستی از جماعت عقب مانده وهابی که انتظاری نیست اما این مسیحیان تبشیری آیا نمی بینند که تا به حال ده ها هزار زن و کودک یمن چقدر مظلومانه بخاطر حمایت های کشورهای مطبوع خود به شهادت رسیده اند؟ آیا نمی بینند که قحطی و بیماری ها در یمن چه بر سر روی کودکان یمنی آورده است.


🔻 شادمانی مسیحیت صهیونیست از نامه عربستان و چند کشور مرتجع عرب درباره تحریم تسلیحاتی ایران از چند بعد قابل بررسی است.

🔻 اینکه کشورهایی که بازار فروش اسلحه را گرم نگاه داشته و آمار بالاترین خرید سلاح و تجهیزات نظامی را از امریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان دارند، حال دنبال منع دیگران از خرید سلاح هستند! کشورهایی که  خود رطب خورده به کرات و حال منع رطب می کنند!!!

🔻 نکته قابل توجه اینجاست که این کشورها که عمده هزینه های داعش و النصره از وحشی ترین گروه های تروریستی دنیا را برعهده داشتند و حال با تجهیزات نظامی کشورهای غربی کودکان و زنان بی دفاع یمن را به خاک و خون می‌کشند در نامه ای خواستار تحریم تسلیحاتی ایران هستند!!!

🔻 بد نیست بدانیم عربستان و حامیان مرتجع آن عمده خرید خود را از کشورهایی می کند که مسیحیت صهیونیست حامی سیاست های آنان است.

🔻 و اما به راستی از جماعت عقب مانده وهابی که انتظاری نیست اما این مسیحیان تبشیری آیا نمی بینند که تا به حال ده ها هزار زن و کودک یمین چقدر مظلومانه بخاطر حمایت های کشورهای مطبوع خود به شهادت رسیده اند؟ آیا نمی بینند که قحطی و بیماری ها در یمن چه بر سر روی کودکان یمنی آورده است.

🔻 چرا خودتان را به حضرت مسیحی منتسب می کنید که درد مظلومان را فریاد می کرد و هیچ وقت در فکر خلاف نبود تا برسد به تلاش برای قتل عام و کشتار بیرحمانه در عروسی و حتی تخریب بیمارستان کرونایی ها...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی