مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

⭕️⭕️ رسانه های خبری تحت فرمان اردوگاه صلیبی

دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۹، ۰۸:۳۴ ق.ظ

اردوگاه صلیبی

✍🏻 سیاست های بی طرفی رسانه های جریان تبشیر اینگونه اعمال می شود که بنابر دستور اردوگاه صلیبی،  اجازه انتشار هیچ گونه اخبار و اطلاعات مربوط به وضعیت آشفته و بحرانی سرزمین های اشغالی ندارند و بایستی برای مشغول سازی مخاطبین خود به مسائل داخلی کشور از طریق انتشار اخبار دروغین و سیاه نمایی های بی اساس، تمام همت و توان خود را به کار گیرند.


🔻 رسانه های خبری جریان تبشیر برای جذب و اعتماد پیروان شان، مدعی هستند که تمام اخبار و مسائل روز دنیا را از طریق منابع خبری معتبر و جهانی در اختیار آنها می گذارند.

🔻 این رسانه ها همواره به کذب ادعا دارند و مدام تکرار می‌کنند که هر آنچه که در این کره خاکی اتفاق می افتد را بدون هیچگونه تعصب و جانبداری، به صورت شفاف از طریق این رسانه ها در اختیار مخاطبین شان می گذارند و می خواهند آنان را از رسانه های دیگر، بی نیاز سازند.

 🔻 اینگونه یاوه گویی های آنان  با بررسی چند رسانه خبری متفرقه ، به راحتی برای مخاطبین شان قابل اثبات شده است. به عنوان مثال، می توان به تظاهرات شبانه روزی سرزمین های اشغالی اشاره کرد که در چندماه  گذشته، روز به روز بر میزان درگیری های خیابانی و خشونت های ماموران پلیس افزوده می شود.

🔻 شیطنت های رسانه ای جریان تبشیر اینگونه برملا می شود، کوچکترین جزئیات بی ارزش مربوط به اتفاقات داخلی کشور، به یک تیتر خبری مهم تبدیل شده و نظرات بی مایه  و تحلیل‌های سخیف طولانی خود را در ذیل آن منتشر می کنند.

🔻  اما هیچ خبری از وضعیت آشفته و بحرانی سرزمین های اشغالی در این چند ماه گذشته نه تنها منتشر نمی کنند بلکه در حد یک اشاره اجمالی هم در اخبار آنان مشاهده نمی شود.

🔻 سیاست های بی طرفی رسانه های جریان تبشیر اینگونه اعمال می شود که بنابر دستور اردوگاه صلیبی،  اجازه انتشار هیچ گونه اخبار و اطلاعات مربوط به وضعیت آشفته و بحرانی سرزمین های اشغالی ندارند و بایستی برای مشغول‌سازی مخاطبین خود به مسائل داخلی کشور از طریق انتشار اخبار دروغین و سیاه نمایی های بی اساس، تمام همت و توان خود را به کار گیرند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی