مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

نقد مسیحیت

✍🏻 "قبح‌شکنی"، "ترویج فساد"، "عادی کردن مقوله دوستی بین جنس‌های مخالف"، "تبلیغ نوعی از مسیحیت که هیچ سنخیتی با مسیحیت راستین ندارد" و تکیه بر عواملی چون: "پخش موسیقی‌های ضدارزشی"، از راهکارهای این شبکه‌ها برای نفوذ بین جوانان است.


🔻 سرویس‌های جاسوسی معاند نظام، هجمه همه‌جانبه‌ای را برضد اعتقادات مسلمانان ایران آغاز کرده‌اند و یکی از این راهکارها، استفاده از شبکه‌های به‌ظاهر دینی برای تهاجم نرم علیه مبانی اسلام است.

🔻 پخش بیست و چهار ساعته برنامه از چهار شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان مبلغ مسیحیت صهیونیستی با عناوین "محبت"، "نجات"، "ست‌سون‌پارس" و "هفت" در همین راستا ارزیابی می‌شود.

🔻 "قبح‌شکنی"، "ترویج فساد"، "عادی کردن مقوله دوستی بین جنس‌های مخالف"، "تبلیغ نوعی از مسیحیت که هیچ سنخیتی با مسیحیت راستین ندارد" و تکیه بر عواملی چون: "پخش موسیقی‌های ضدارزشی"، از راهکارهای این شبکه‌ها برای نفوذ بین جوانان است.

 🔻"عفاف" که مساله‌ای مشترک بین مرد و زن است، به طرز شگفت‌آور و در حجمی بسیار زیاد در شبکه‌های ماهواره‌ای ضد نظام، مورد تهاجم قرار گرفته و برنامه‌هایی در این راستا تولید و پخش می‌شود. در واقع می‌توان از این پروژه عظیم با عنوان "جنگ جهانی دشمن برای عفت‌زدایی" یاد کرد و از عوامل رسانه‌ای به‌عنوان ابزارهای آنها در این راستا نام برد.

🔻 در واقع شبکه های تبشیری تلاش‌های هدفمندی را برای اجرای پروژه "حیازدایی" و "عادی کردن روابط خلاف عرف" در پیش گرفته‌اند.

🔻 برنامه‌هایی که با موضوع "خانواده و ازدواج" تولید شده، مروج "فرهنگ اباحی‌گری" و "زدودن زشتی و قبح" از برخی اعمالی است که در جامعه اسلامی ایران، رنگ و بوی ناهنجاری و بی‌بندوباری دارد. از جمله این موارد، ترغیب جوانان به برقراری رابطه با جنس مخالف است.

🔻 این نکته را نیز نباید از خاطر دور داشت، حربه "حیازدایی" و "ترویج بی‌عفتی"- که ریشه و سابقه‌ای طولانی دارد- در کتاب خاطرات"مستفر همفر" جاسوس وزارت مستعمرات انگلیس نیز به آن اشاره شده است.

🔻 در یکی از فصول این خاطرات که توصیه‌هایی برای نابود ساختن عوامل و اسباب نیرومندی مسلمانان و ضعیف کردن آنان ذکر شده، آمده است: "در مساله بی‌حجابی زنان باید کوشش فوق‌العاده بعمل آوریم تا زنان مسلمان به بی‌حجابی مشتاق شوند."

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی