مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

جوبایدن نامزد محبوب اوانجلیست‌های آمریکایی

يكشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۹، ۰۳:۲۰ ب.ظ

اخیرا برخی از کشیشان مشهور انجیلی که سابقا طرفدار سرسخت سیاست های دولت ترامپ بودند، در یک بیانیه رسمی اعلام کردند که نامزد منتخب آنان بایدن می باشد و از مسیحیان اوانجلیست تقاضا دارند که به ترامپ رأی ندهند. 

🔘 کمتر از یک ماه به برگزاری پنجاه و نهمین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مانده است. نامزده های انتخابات  2020 ، برنامه های تبلیغاتی و مناظرات انتخاباتی خود را در مقابل طرفدارانشان برگزار کردند. 


🔘 با برگزاری اینگونه برنامه های انتخاباتی، صفات شخصیتی و رویکرد فکری کاندیدها تا حد قابل توجهی برای طرفداران و مخالفان شان هویدا شد. این مساله ، نتایج  نظر سنجی ها و پیش بینی های گذشته، را با تغییر اساسی مواجه ساخت.


🔘 اخیرا برخی از کشیشان مشهور انجیلی که سابقا طرفدار سرسخت سیاست های دولت ترامپ بودند، در یک بیانیه رسمی اعلام کردند که نامزد منتخب آنان بایدن می باشد و از مسیحیان اونجلیکی تقاضا دارند که به ترامپ رأی ندهند.


🔘 بسیاری از موسسات انجیلی شناخته شده علی رغم اختلاف نظر های سیاسی که با حزب دموکرات دارند اما به عنوان ستاد انتخاباتی جو بایدن فعالیت و تبلیغات می کنند.


🔘 بسیاری مسیحیان انجیلی که ترامپ را فرستاده حضرت عیسی مسیح می دانستند به یکباره اعلام کردند ادامه و گسترش معضلات امروز آنان را نگران کرده و آینده خیلی خطرناکی را برای مردم  آمریکا پیش‌بینی می کنند.


🔘 تغییر نگرش فکری مسیحیان انجیلی به عنوان رهبران معنوی جامعه آمریکایی نشان دهنده عمق فاجعه مشکلات امروز آمریکا است که یک مسیحی کاتولیک مانند جوبایدن نامزد محبوب مسیحیان انجیلی می شود. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی