مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مبلغ تبشیری یا شیاد هزار چهره

دوشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۹، ۰۳:۲۰ ب.ظ

مهره‌های مسیحیت تبشیری در ادعاهایی مکرر عنوان می کنند که دارای قدرت‌های معنوی می‌باشند و اخیرا نیز یکی از مبلغان آنان در شبکه ماهواره ای به برنامه های تعبیر خواب روی آورده است. جالب اینکه وی با تشویق بینندگان به خواب دیدن!! از آنان می خواهد تا با شبکه تماس گرفته و از وی درخواست تعبیر خواب کنند.


🔸 مهره های مسیحیت تبشیری در ادعاهایی مکرر عنوان می کنند که دارای قدرت های معنوی می باشند و اخیرا نیز یکی از مبلغان آنان در شبکه ماهواره ای به برنامه های تعبیر خواب روی آورده است. جالب اینکه وی با تشویق بینندگان به خواب دیدن!! از آنان می خواهد تا با شبکه تماس گرفته و از وی درخواست تعبیر خواب کنند.


🔸 در حقیقت ضعف شبکه های تبشیری در مباحث منطقی و عقلی موجب شده تا مهره های این جریان به رمالی و کف بینی در کسوتی متفاوت روی آورند. 


🔸 ادعای مقامات معنوی و امثالهم که از طرف مهره های تبشیری ماهواره ای مطرح می گردد درحالی است که آنان کوچکترین دلیلی در مدعیات خود ندارند و در واقع با سوء استفاده از خرافه در صدد ترویج باورهای مخرب خود می باشند.


🔸 جالب است که تازه گروندگان به این جریان نیز تحت تاثیر این شبکه ها ادعای کشف و شهود کرده اند. در واقع چون ملاکی برای صحت این گونه ادعاها  وجود ندارد، مباحث خرافی به عنوان پیش فرض پذیرفته شده قرار گرفته و افراد با کنار گذاشتن منطق به قبول یا اظهر اینگونه اقوال می پردازند.


🔸 امروزه هیچ کدام از مبلغان جریان تبشیر دعوت به پذیرش منطقی و عقلانی باورهای شان نمی کنند چراکه خود واقف به خردستیز بودن آن می باشند و به این سبب راه خرافه و ادعاهای کذب را برگزیده اند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی