مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

اخیرا یکی از مبلغان جریان تبشیر، ا.صالح وقتی در مورد کامل بودن اسلام و کمبودهای مسیحیت مورد سوال قرار می گیرد عنوان می کند مسیحیت دین نیست و اگر آن را دین فرض کنیم بدترین دین و مذهب خواهد بود چون هیچ حکمی ندارد!!!

 

تناقض، یکی از ویژگی های مبلغان و مهره های جریان تبشیر است چنانچه آن ها در هر موقعیتی موضع و رویکردی متفاوت به خود می گیرند. وقتی از آنان درباره کاستی ها و نواقص مسیحیت سوال می شود اعلام می کنند که مسیحیت دین نیست و ما قائل به مذهب نیستیم درحالی که شبکه های ماهواره ای آنان مکرر مفاهیمی را تبلیغ می کنند که از ادیان الهی وام گرفته اند.

در حقیقت مفاهیم تبشیری به حدی غیرعقلانی و خردستیز می باشد که مهره های این جریان وقتی درباره آن ها مورد سوال قرار می گیرند موضع خود را عوض کرده و عنوان می کنند که مسیحیت تبشیری دین نیست!!! اخیرا نیز یکی از مبلغان جریان تبشیر، ا.صالح وقتی در مورد کامل بودن اسلام و کمبودهای مسیحیت مورد سوال قرار می گیرد عنوان می کند مسیحیت دین نیست و اگر آن را دین فرض کنیم بدترین دین و مذهب خواهد بود چون هیچ دستوری ندارد!!!

جالب است که مبلغ مسیحیت تبشیری با افتخار عنوان می کند که اگر مسیحیت تبشیری را دین فرض کنیم بدترین دین جهان خواهد بود!!! با این وصف مشخص شد آنچه امروزه در شبکه های ماهواره‌ای تبشیری مورد تاکید و ترویج قرار می گیرد بی دینی و لامذهبی می باشد چرا که در تعریف آن‌ها دستورات دینی جایی ندارد.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی