مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مسیحیت تبشیری و فرقه ضاله بهائیت هر دو بر ساخت مدارس با رویکرد فرقه ای تاکید داشته اند و در واقع قصد آنان از این اقدام، کادرسازی و تربیت مهره هایی فرقه ای می باشد. یکی از الهیدانان مسیحی در این خصوص می نویسد: تأسیس مدارس شرط اساسی مسیحیت تبشیری و واسطه ی آن است. به این وسیله بود که انجیل به مناطق مختلفی راه یافت.


🔸 فرقه های تشکیلاتی مانند فرقه ضاله بهائیت و مسیحیت تبشیری که هر دو وابسته به صهیونیزم می باشند، مشترکات بسیاری با هم دارد که تمرکز و توجه به رخنه در بسترهای آموزشی یکی از اصلی ترین وجه این تشابهات است.


🔸 مسیحیت تبشیری  و فرقه ضاله بهائیت هر دو بر ساخت مدارس با رویکرد فرقه ای تاکید داشته اند و در واقع قصد آنان از این اقدام، کادرسازی و تربیت مهره هایی فرقه ای می باشد. هانری چسب در این خصوص می نویسد: تأسیس مدارس شرط اساسی مسیحیت تبشیری و واسطه ی آن است. به این وسیله بود که انجیل به مناطق مختلفی راه یافت.


🔸 مهره های فرقه ضاله بهائیت نیز ظاهرا برای اولین بار در روستایی به نام ماهفروزک(مازندران) در اوایل دهۀ 1260ه.ش به ساخت مدرسه با رویکرد فرقه ای مبادرت کردند و سعی کردند این اقدام خود را در سطح کشور گسترش دهند.


🔸 رخنه در فضای آموزشی از مهمترین اهداف فرقه های تشکیلاتی است. در طول تاریخ ایران آنها سعی کرده‌اند تا به این وسیله مبانی  انحرافی خود را رواج دهند.


🔸 اگرچه به دلیل هوشیاری و آگاهی عموم این فرقه ها در ایران نتوانستند موفقیتی کسب کنند اما از مقاصد اصلی آنان تربیت مهره هایی در پوشش تعلیم و تعلم می باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی