مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مسیحیت تبشیری

پایش رسانه های تبشیری به طور مشخص برآوردی از استراتژی تغییر و تحول به شیوه های تغییر فرد و سپس تغییر جامعه را نشان می دهد. این شیوه که مسیحیت تبشیری به علت عدم گشایش قانونی در پیشبرد اهداف داخلی به آن روی آورده است در واقع همان مدل تغییر و تحول اخلاقی است که اگر قرار است تغییری صورت بگیرد باید ابتدا از خود شروع کنید.

یکی از بهترین راه ها برای گسترش یک تفکر تبلیغ چهره به چهره است. تکنیک فرد به فرد شیوه ای است که بسیار شبیه مدل تبلیغی چهره به چهره عمل می کند.

اینگونه روش ها در سیستم اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی قابل استفاده است. از این روش به عنوان آلترناتیوی برای مبارزه در فضاهای محدود و بسته استفاده می شود.

در واقع جریان تبشیر اکنون به دنبال این است که با استفاده از این روش می به صورت کاملا نامحسوس و سریع کار تبلیغی تبشیری را پیش ببرد.

این مدل به علت برخوردهای دائمی و احتمالا روابط عاطفی افراد مورد هدف با یکدیگر یا با مبشران مسیحی، می تواند علاوه بر گسترش مسیحیت پروتستانی، عمق مسیحی سازی در جامعه را بیشتر کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی