مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

تمجید رسانه های تبشیری از مصی علینژاد

چهارشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۹، ۰۴:۵۴ ب.ظ

مسیحیت صهیونیستی

 ✍🏻 رسانه های مسیحیت تبشیری با انتشار تصویری، از یک عنصر خودفروخته ، هتاک و دروغگو  با افتخار یاد کرده اند. نباید از این موضوع شگفت زده شد که چطور مسیحیان تبشیری چنین فردی که هویت خود را ازدست داده و به هیچ دین و آیینی پایبند نیست و فقط آئین مسئولان سازمان جاسوسی امریکا را می پسندد و به هر سمت و سویی که آنان دستور دهد می چرخد را الگو می دانند.

رسانه های مسیحیت تبشیری با انتشار تصویری، از یک عنصر خودفروخته ، هتاک و دروغگو  با افتخار یاد کرده اند. 


🔸 نباید از این موضوع شگفت زده شد که چطور مسیحیان تبشیری چنین فردی که هویت خود را ازدست داده و به هیچ دین و آیینی پایبند نیست و فقط آئین مسئولان سازمان جاسوسی امریکا را می پسندد و به هر سمت و سویی که آنان دستور دهد می چرخد را الگو می دانند.


🔸 برای رسانه های تبشیری که خود در سیاه نمایی و دروغ پراکنی ید طولایی دارند این مسئله جای تعجب ندارد که یکی از دروغگوترین افراد رسانه های ضد انقلاب را مطرح کنند.


🔸 برای نهادهای صهیونیستی هر شخصی که بیشتر و بهتر برای کشور خود سیاه نمایی کند در صدر افراد مورد علاقه قرار می گیرند.


🔸 مسیح علینژاد نیز مانند مسیحیان تبشیری صاحب رسانه؛ هیچ وقت فساد حاکم در امریکا، فقر بیش از 50 میلیون نفر در این کشور، جنگ طلبی و کشتار صدها هزار نفر در منطقه غرب آسیا، اعتراضات امریکا و ....را ندیده و نخواهد دید.


🔸 مسیح علینژاد و امثال او عناصری هستند که دلار برایشان مزه ای متفاوت دارد و حاضرند برای آن دین، اخلاق، وجدان، انسانیت و وطن و .... را زیر پا بگذارند. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی