مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

حسرت های بی پایان مسیحیان اوانجلیستی

پنجشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۰ ق.ظ

مسیحیت تبشیری

✍🏻 با شمارش معکوس روزهای پایانی حضور ترامپ در کاخ سفید، مسیحیان اوانجلیست، در حال مرور خاطرات روزهای خوبشان در دوره ریاست جمهوری ترامپ هستند. هیچ چیزی سخت‌تر از این برای اونجلیست های آمریکایی نیست که امتیازات و منافع شان را از دست رفته دیده و اکنون در حسرت روزهای طلایی گذشته باشند.


🔸 با شمارش معکوس روزهای پایانی حضور ترامپ در کاخ سفید، مسیحیان اوانجلیست، در حال مرور خاطرات روز های خوب شان در دوره ریاست جمهوری ترامپ هستند. هیچ چیزی سخت‌تر از این برای اونجلیست های آمریکایی نیست که امتیازات و منافع شان را از دست رفته دیده و اکنون در حسرت روزهای طلایی گذشته باشند.


🔸 فرانکلین گراهام، کشیش برجسته مسیحیان انجیلی آمریکا، بعد از قطعی شدن شمارش آراء انتخابات، اخیرا از حضور و اقدامات ترامپ درکاخ سفید تعریف و تمجید کرد. او کسی بود که در ایام تبلیغات انتخابات 2020 ریاست جمهوری آمریکا، پایان دادن به ریاست جمهوری ترامپ را تنها راه علاج مشکلات جامعه می دانست.


🔸 این کشیش وابسته به طیف راست مسیحی آمریکا، خطاب به ترامپ اذعان کرد، روزهای ریاست جمهوری شما بر آمریکا، بهترین دوران فعالیت جریان تبشیر بوده و حمایت های شما باعث شد خیلی از اهداف مسیحیان اوانجلیستی محقق شود.


🔸 این طیف که به عنوان مسیحیان تندرو نیز شناخته می‌شوند بر این باور هستند که با حضور جو بایدن در منصب ریاست جمهوری و آغاز فعالیت های مسیحیان کاتولیکی در کاخ سفید، با محدویت ها و موانع متعددی مواجه خواهند شد.


🔸 امروز نگرانی روسای جریان مسیحیت انجیلی این است که دستاورد های مهمی که در دوره ریاست جمهوری ترامپ بدست آوردند با شروع فعالیت های کاتولیک ها با خطر نابودی مواجه خواهد شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی