مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مسیحیت تبشیری

✍🏻 کشیشان کلیسا، با استفاده از فضای مجازی، بستری فراهم کردند تا بتوانند خودشان را بیشتر مطرح کنند و به تعبیر دیگر فعالان جریان را بیشتر به خود دعوت می کنند تا عیسی مسیح. هرچه برنامه های آنلاین بیشتر رواج پیدا می کند، خود ستایی های آنان بیشتر می شود.


🔻 شیوع ویروس کرونا در جهان ، بسیاری از برنامه ها و اهداف اربابان کلیسا با تعطیلی و توقف مواجه کرد و بسیاری از فعالان جریان جایگاه و اهمیت خود را از دست دادند. 


🔻 اربابان و شبانان کلیسا، برای ادامه فعالیت های خود ، مجبور به استفاده از بستر فضای مجازی شدند و بخش اندکی از برنامه های و سیاست های خود را از این طریق پیش بردند. بعضی از شبانان بزرگ هنوز برگزاری جلسات کلیسایی را به صورت آنلاین قبول ندارند.   


🔻 کشیشان کلیسا، با استفاده از فضای مجازی، بستری فراهم کردند تا بتوانند خودشان را بیشتر مطرح کنند و به تعبیر دیگر فعالان جریان را بیشتر به خود دعوت می کنند تا عیسی مسیح. هرچه برنامه های آنلاین بیشتر رواج پیدا می کند، خود ستایی های آنان بیشتر می شود.


🔻 بسیاری از کشیشان،در رقابت با یکدیگر تمام تلاش خود را می کنند که در کلاسها و جلسات پرستی افراد بیشتری را در برنامه های آنلاین دعوت کرده و نظریات شخصی وابداعی خود را به شرکت کنندگان بیشتری تفهیم کنند. 


🔻 این معضل بزرگ در شرایطی است که براساس اخبار منتشر شده در سایت کریستین پست، آمار شرکت کنندگان این چنین برنامه های آنلاین بسیار بیشتر از شرکت کنندگان در جلسات کلیسایی قبل از کرونا بوده است 


🔻 امروز این نگرانی برای روسای کلیسا  بوجود آمده است که بعد از اتمام بحران کرونا، آیا  شرکت کنندگان بجلسات آنلاین، در برنامه های کلیسا طبق روال سابق، شرکت خواهند کرد. خودستایی های بی رویه  شبانان در فضای مجازی، کنترل و مدیریت اربابان کلیسا را سخت تر نموده است.

نظرات  (۱)

Okkk

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی