مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مسیحیت صهیونیستی

این کتاب پیرامون تاثیرات مکتب نوبنیاد اوانجلیست‌ها که به مسیحیان صهیونیست موسوم‌اند نگاشته شده است و به معرفی اقدامات و برنامه‌هایی که در سراسر دنیا برای مقابله با دشمنان یهود و صهیونیسم برنامه‌ریزی شده می‌پردازد.


✍🏻 کتاب مسیحیان صهیونیست و عملکرد آنان در شرق اسلامی نوشتۀ اسماعیل شفیعی سروستانی و توسط انتشارات هلال به  چاپ رسیده است. 


🔸 این کتاب پیرامون تاثیرات مکتب نوبنیاد اوانجلیست‌ها که به مسیحیان صهیونیست موسوم‌اند نگاشته شده است و به معرفی اقدامات و برنامه‌هایی که در سراسر دنیا برای مقابله با دشمنان یهود و صهیونیسم برنامه‌ریزی شده می‌پردازد.


🔸 در هیچ دوره‌ای نظریه‌پردازان، سیاست‌مداران و عموم‌ مردم‌ ساکن‌ سرزمین‌های‌ غربی‌ به‌ اندازۀ دوره‌ای که در آن‌ به‌ سر می‌بریم، دربارۀ آیندۀ جهان، جنگ پایانی، پایان تاریخ، ظهور مسیح، ضدمسیح (دجال‌) و همۀ آنچه غرب و تمدن مادی آن را به‌ خطر می‌افکند، گفت‌وگو نکرده و بر اساس‌ پژوهش‌های انجام شده، اقدام به تولید آثار فرهنگی‌ و تدوین استراتژی‌ها و تنظیم سیاست‌های منطقه‌ای و بین‌المللی‌ ننموده‌اند.


🔸 پایان جهان نزدیک است، دنیا به آخر رسیده و مسیح عن قریب ظهور می‌کند؛ در حالی که پیشاپیش نزول اجلالش همه اعراب و مسلمانان در جنگ آرمگدون به هلاکت خواهند رسید. این وعده کتاب مقدس است و در آن تردیدی نباید کرد و...


🔸 این جملات، جملات آشنایی هستند. جملاتی که بیش از سه دهه است که از گوشه و کنار جهان و با واسطه و بی‌واسطه‌ی رسانه‌ها در گوش جهانیان زمزمه می‌شود تا جایی که دیگر «بر کسی پوشیده نیست که غرب یا همان اعتلاف صلیب و صهیون، خود را برای بزرگ‌ترین و آخرین رویارویی با جهان اسلام مهیا می‌کند؛ زیرا آنان به خوبی می‌دانند که شکل‌گیری کانون قدرت اسلامی در شرق، میدان را بر غرب عصیان‌گر و تاریخ رو به افولش تنگ می‌کند؛ و با خود نوید فرا رسیدن روز رهایی بزرگ جهان مستضعفان از دست جریان‌های استکباری و صهیونیستی را هم داراست. واقعه‌ای که با ظهور امام مهدی موعود (عج) محقق می‌شود.» غرب این نکته را خوبی می‌داند و همین امر باعث شده است که دست به اقدامی پیش دستانه بزند.


🔸 اگر می‌خواهید راز کثرت گفتگو در خصوص آخرالزمان، افزایش پیدا کردن پیش گویی‌ها در خصوص جهان امروز و آخرالزمان و راز نبرد‌ها و توجهات به منطقه خاورمیانه و جنگ‌ها را بدانید و با ماهیت بسیاری از اتفاقات دیگر همچون رواج بیماری‌های مختلف؛ جهانی سازی، مهاجرت و... آشنا شوید، کتاب مسیحیان صهیونیست و عملکرد آنان در شرق اسلامی، پاسخی مناسب برای تمام این پرسش‌هاست.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی