مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

سازمان تبشیری ماده 18

بیشترین جنایت های بشریت، از منظر حقوق بشری که امروز ابزاری شده برای سوءاستفاده و تحقق  اهداف نامشروع جریان تبشیر، توسط رژیم ستمگر صهیونیستی صورت می‌گیرد اما رسانه‌های اردوگاه صلیبی اجازه پوشش این اخبار را ندارند و اقدامات و اهداف خصمانه این رژیم غاصب را در رسانه‌های مجازی و ماهواره‌ای‌شان سانسور می‌کنند.

بیشترین جنایت‌های بشریت، از منظر حقوق بشری که امروز ابزاری شده برای سوء‌استفاده و تحقق  اهداف نامشروع جریان تبشیر، توسط رژیم ستمگر صهیونیستی صورت می گیرد اما رسانه‌های اردوگاه صلیبی اجازه پوشش این اخبار را ندارند و اقدامات و اهداف خصمانه این رژیم غاصب را در رسانه های مجازی و ماهواره ای شان سانسور می کنند.

بر اساس اخبار منتشر شده در رسانه‌های خبری جهان، نتیجه اقدامات رژِیم غاصب در مناطق اشغالی تنها در سال 2020 میلادی تخریب کامل 729 ساختمان و آوارگی بی‌سرپناه کردن ۱۰۰۶ نفر فلسطینی از جمله ۵۱۹ کودک است. 

سال گذشته نیز ۲۷ فلسطینی از جمله ۷ کودک به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی به شهادت رسیده‌اند. شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیستی در سال 2020 ،  ۲۴۸ بار فلسطینی های ساکن کرانه باختری را مورد حمله قرار دادند که طی آن خسارت‌های زیادی به املاک و مستغلات و باغات و اراضی کشاورزی آنها وارد آمده است. صهیونیست‌ها در این حملات بیش از ۳۰۰۰ اصله درخت زیتون را قطع و نابود کردند.

این تنها بخش کوچکی از جنایات وحشیانه این رژیم غاصب است که عامدانه از چشمان فعالان حقوق بشر  وابسته به جریان تبشیر همیشه  پنهان مانده است. امروز رسانه‌های حقوق بشری وابسته به جریان تبشر تنها به مداخله‌جویی خصمانه در کشورهای اسلامی مشغول هستند. با ایرادگویی‌های ابداعی، ارائه مستندات جعلی، محکومان دستگاه قضایی کشورهای هدف را به‌عنوان افراد ستم‌دیده و مظلوم در رسانه‌هایشان معرفی می‌کنند.

سازمان‌های حقوق بشری وابسته به جریان تبشیر، دست‌نشانده اردوگاه صلیبی هستند که باسیاست‌های مغرضانه مبتنی بر کتمان عمدی حقایق، جزئی‌ترین و بی‌اهمیت‌ترین حوادث داخلی کشورهای هدف را با دروغ و سیاه‌نمایی تزئین نموده و در رسانه‌های خبری اعم از فضای مجازی و ماهواره با تکرار مستمر، آن را به‌عنوان حقایق پنهان پخش می‌کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی